ما پاسدار موقوفات و نیت واقفان خیراندیش هستیم و باید اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان در سرلوحه کار ما باشد.
کد خبر: ۸۷۴۶۳۷۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه در جلسه پایش برنامه عملیاتی 5 ماهه اول سال 95 گفت: بازرسی دقیق و نظارت اثربخش، اهرمی قوی و پرتوان برای رشد و کمال هر مجموعه و سازمان است.

مهندس عبدالرضا عابد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بالاخص شهید مهدی باکری افزود: در سال جاری که مزین به نام "سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" است باید تمام مسئولان دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی به ویژه مدیران و مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه، اقدامات و وظایف خود را بر اساس راهبرد سال انجام دهند و در راستای تحقق این شعار، با اقدام و عمل در حفظ اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گام بردارند.

وی با اشاره به وظایف و رسالت های سازمان اوقاف و امور خیریه و انتظارات رهبر انقلاب از نهاد ممتاز وقف، اظهار داشت: باید از فرصت ها و منابع به درستی استفاده شده و در راستای رفع مشکلات و عقب افتادگی ها و پیگیری مستمر و موثر برنامه ها و اقدامات تلاش ویژه ای انجام شود.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: باید با توجه به تعهدات مقرر شده جایگاه اقدامات و برنامه های انجام شده معلوم و مشخص شود و ایرادات و موانع موجود با همفکری و تعامل حل و فصل شود چرا که در این راستا نظارت و بازرسی ها تأثیرات بسیاری دارد.

عابد تصریح کرد: حضور در میدان، انجام بازرسی ها و نظارت دقیق موجب بهبودبخشی و اثربخشی در اجرای اقدامات و برنامه ها و در نتیجه ترویج فرهنگ وقف، نشر معارف نورانی قرآن کریم و ائمه معصومین(ع) و تبدیل بقاع متبرکه و امامزادگان به قطب فرهنگی خواهد شد.

وی ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات و تلاش های صادقانه کارکنان اوقاف استان خاطرنشان کرد: باید تلاش شود در استان زنجان طی سالجاری اقدامات و برنامه های بیشتری انجام شود و عقب افتادگی ها با همت، پیگیری و برنامه ریزی دقیق رفع شود.

این مقام مسئول افزود: برنامه های عملیاتی این اداره کل در سامانه مورد ارزیابی قرار گرفته است و برگزاری این جلسات تأثیر بسزایی در راستای پیشبرد اهداف سازمان، احیای موقوفات و گسترش فرهنگ وقف دارد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و خدمت صادقانه به مردم و اطلاع رسانی شفاف و مناسب از اجرای برنامه ها و فعالیتها تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: ما پاسدار موقوفات و نیت واقفان خیراندیش هستیم و باید اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان در سرلوحه کار ما باشد.

گفتنی است: در ادامه این جلسه، معاونین، مدیران کل و بازرسان بخشهای مختلف سازمان اوقاف و امور خیریه، نتایج عملیات بازرسی خود را به سمع و نظر مدیرکل و روسای واحدهای ستادی و شهرستانی اوقاف استان رساندند.

ارسال نظرات