باید شرایط برای خدمات ‌رسانی به زائرانی که به کربلای معلی برای حضور در اربعین عزیمت می ‌کنند، فراهم شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۳۸۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار زنجان در جلسه ستاد اربعین استان با بیان اینکه علاقه‌مندی گسترده دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت برای حضور در اربعین حسینی در استان زنجان بر کسی پوشیده نیست، گفت: اربعین همایش با شکوه حسینی است.

مجید فرخی هدف از تشکیل این ستاد را برنامه‌ ریزی، ساماندهی و هماهنگی در حوزه‌های مختلف برای ایجاد تسهیل خدمات ‌رسانی به زائرین حسینی خواند و افزود: باید شرایط برای خدمات ‌رسانی به زائرانی که به کربلای معلی برای حضور در اربعین عزیمت می ‌کنند، فراهم شود.

وی با بیان ایکه ستاد اربعین با همکاری هئیت‌های مذهبی و مشارکت‌های مردمی تشکیل شده است، اظهار داشت: هیات مذهبی نقش کلیدی در ساماندهی برنامه های اربعین حسینی دارند.

فرخی از حضور برخی دستگاه‌های اجرایی در ستاد اربعین خبر داد و عنوان کرد: هدف از فعالیت این ستاد، بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین است.

وی با بیان اینکه باید شرایط برای حضور گسترده مردم در این همایش عظیم فراهم شود، تصریح کرد: همه افراد مشتاد برای اعزام به پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کنند.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه ستاد اربعین زنجان موکبی را در شهر نجف برپا می ‌کند، ادامه داد: امکانات قابل توجهی توسط خود شهروندان و هم‌استانی ‌های زنجان تهیه و آماده ‌سازی شده است.

فرخی با اشاره به اینکه این موکب به زائران و علاقه‌مندان ابا عبدالله حسین(ع) ارائه خدمات خواهد کرد، افزود: امسال استان زنجان 5 موکب در کشور عراق برای خدمت رسانی برپا خواهد کرد.

وی با قدردانی از حضور پر رنگ هئیت‌های مذهبی، تجار، بازرگانان و اصناف در اربعین سال گذشته، خاطرنشان کرد: مردم نیز با شور و شوق و اشتیاق کمک‌های خود را به موکب زنجان تقدیم کردند.

فرماندار زنجان با تأکید بر اینکه موکب استان زنجان توسط خود زنجانی ها در شهر نجف اداره شد، خاطر نشان ساخت: امید است ارادت‌های خالصانه مورد قبول حق واقع شود.

ارسال نظرات