دبیر ستاد مردمی برگزاری نمایشگاه نوشت افزارهای اسلامی ایرانی در سیستان و بلوچستان گفت:
دبیرستاد مردمی برگزاری نمایشگاه نوشت افزارهای اسلامی ایرانی در سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه نوشت افزارهای اسلامی ایرانی تحت عنوان "بچه‌های ایرانی، قهرمان‌های ایرانی" از ۲۵ شهریورماه به مدت ۱۰ روز در میدان شهدای زاهدان برگزار می‌شود
کد خبر: ۸۷۴۶۳۸۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
بهمن میرحسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان اظهار داشت: نمایشگاه نوشت افزارهای اسلامی ایرانی تحت عنوان "بچه‌های ایرانی، قهرمان‌های ایرانی" از 25 شهریورماه به مدت 10 روز در میدان شهدای زاهدان برگزار می‌شود.
دبیر ستاد مردمی برگزاری نمایشگاه نوشت افزارهای اسلامی ایرانی در سیستان و بلوچستان گفت: این نمایشگاه که به همت جوانان خودجوش انقلابی استان سیستان و بلوچستان و همکاری جمعی از نهادهای فرهنگی و ادارات دولتی برگزار می‌شود، صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 16 تا 21 جهت بازدید علاقه‌مندان دایر است.
وی با اشاره به اینکه چنین نمایشگاهی برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: با توجه به وجود حجم گسترده‌ای از نوشت افزار با نمادها و شخصیت‌های غربی در بازار لوازم التحریر استان سیستان و بلوچستان، جای خالی برگزاری چنین نمایشگاهی همواره در استان حس می‌شد.
میرحسینی افزود: لذا جمعی از جوانان فعال و انقلابی سیستان و بلوچستان از حدود دو ماه پیش تصمیم به برگزاری این نمایشگاه گرفتند و پس از پیگیری و هماهنگی با نهادهای مختلف فرهنگی و ادارات استان موفق شدیم برپایی نمایشگاه را قطعی کنیم.
وی ضمن ابراز گلایه از برخی نهادهای دولتی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به هجمه سنگین دشمن در عرصه جنگ نرم، چنین اقداماتی می‌تواند در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان این مرز و بوم با فرهنگ اسلامی ایرانی نقشی موثر ایفا کند و جای تعجب دارد که برخی از نهادها هنوز ضرورت این امر را حس نکرده‌اند.
دبیر ستاد مردمی برگزاری نمایشگاه نوشت افزارهای اسلامی ایرانی در سیستان و بلوچستان گفت: باید با فراهم کردن محصولات مطلوب مطابق با فرهنگ اسلامی ایرانی اجازه ندهیم فرزندان ایران اسلامی سراغ محصولات فرهنگی غربی بروند
ارسال نظرات