فرمانده سپاه نمین عنوان کرد

برگزاری رزمایش در نمین پس از 8 سال

فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان نمین گفت: پس از گذشت هشت سال گردان بیت‌المقدس در آن شهرستان احیا شده و رزمایش برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۶۴۰۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین به نقل از شکوه فرهنگ، سرهنگ حسین ایرانی در آیین اختتامیه رزمایش امداد و نجات الی بیت‌المقدس شهرستان نمین اظهار کرد: بعد از هشت سال سپاه نمین به این نتیجه رسید که گردان بیت‌المقدس این شهرستان احیا شود و در این راستا از سردار فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل درخواستی مبنی بر احیای مجدد گردان بیت‌المقدس شد.

وی افزود: فرمانده سپاه استان زحمت کشیدند و خوشبختانه با این درخواست موافقت کردند.

فرمانده سپاه نمین بیان کرد: بسیجیان شهرستان نمین پس از گذراندن دوره‌های متعدد از قبیل آموزش‌های یک‌روزه (24 ساعته)، آموزش‌های هشت‌ساعته و فراخوانی‌های متعدد آمادگی لازم برای حضور در رزمایش را کسب کردند.

وی گفت: با توجه به زمان‌بندی اعلام‌شده مبنی بر برگزاری رزمایش در روزهای 25 و 26 شهریورماه در سطح نواحی استان اردبیل، رزمایش الی بیت‌المقدس در نمین نیز برگزار شد.

سرهنگ ایرانی گفت: این رزمایش با وحدت و همدلی بین پاسداران، بسیجیان و سایر دوستان عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه مأموریت امسال گردان بیت‌المقدس شهرستان نمین رزمایش امداد و نجات بود، اظهار کرد: پس از هماهنگی و برنامه‌ریزی در ستادهای ناحیه‌ای و شهرستانی، رزمایش الی بیت‌المقدس در منطقه عمومی ینگجه برگزار شد.

وی افزود: از تمام دوستان، بسیجیان، پاسداران، سربازان، ادارات و اصحاب رسانه که همکاری تنگاتنگ در برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

بیت المقدس نمین, رزمایش نمین, رزمایش بیت المقدس, اردوگاه نمین

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار