خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف دامغان:

قرآن حاوی پادزهر تهاجم فرهنگی دشمن است/ توسل به قرآن نقشه‌های فرهنگی دشمن را خنثی می‌کند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان با بیان اینکه قرآن کریم حاوی پادزهر تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: توسل به قرآن نقشه‌های فرهنگی دشمن را نقش بر آب می‌کند.
کد خبر: ۸۷۴۶۴۱۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرگزاري بسيج سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی میرکو در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، در مورد اهمیت قرآن در زندگی و لزوم ترویج فرهنگ قرآنی اظهار داشت: مشکل ما این است که از وصیت پیامبر گرامی اسلام (ص) فاصله گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند «من دو چیز را بین شما به یادگار می‌گذارم؛ قرآن و عترت».

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان در پاسخ به سؤالی با مضمون لزوم توسل به قرآن در مقابله با جنگ نرم اضافه کرد: اگر ما به قرآن رجوع کنیم، پادزهر تهاجم فرهنگی دشمن در مقابل جنگ نرم در کلام الهی وجود دارد.

میرکو با تأکید بر اینکه امروز مراجعه و انس ما با قرآن بسیار کم است، اضافه کرد: امروز به کلام الهی نیاز داریم و نسل جوان ما اگر انس با قرآن بگیرند، اکثر مشکلات خانوادگی، اجتماعی و فرهنگی با مراجعه به قرآن کریم رفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یاد اهل‌بیت (ع) به مناسبت‌های مختلف مانند ایام محرم و صفر و ... در زندگی ما گرامی داشته می‌شود، تصریح کرد: توجه به قرآن در این بین کم‌رنگ شده است؛ خود قرآن می‌فرماید فردای قیامت از ما برای این بی‌توجهی شکایت می‌کند و نباید رفتاری داشته باشیم که به جای شفاعت، خدای‌نکرده قرآن از ما شکایت کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان با بیان اینکه جایگاه اصلی قرآن در میان نسل جدید و خانواده‌های ما مغفول مانده است، اضافه کرد: این موضوع را باید مورد پیگیری قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها