مراسم یادواره شهدای روستای کلوئیم در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستا کلوئیم شهرستان طارم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۶۴۲۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم یادواره شهدای روستای کلوئیم با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، اهالی و شورای اسلامی، سایر مسئولین ادارات شهرستان طارم در محل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این روستا برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم در این مراسم ضمن تبریک عید سعید غدیرخم خدمت ملت شریف ایران اسلامی، به اهمیت و جایگاه شهدا در جامعه امروزی اشاره کرد و گفت: از پیامبر گرامی اسلام نقل است کسی که تصمیم بگیرد و در راه خدا جهاد کند خداوند متعال او را از آتش دوزخ رها ساخته و آزادی از آتش جهنم را به او نصیب می کند.

حجت الإسلام محبعلی احدی افزود: کسی که به جهاد با دشمنان اسلام می پردازد بغیر از خداوند متعال کسی نمی تواند ارزش و ثواب آن کار را محاسبه کند بنابراین اولین زخمی که شهید در میدان جنگ می بیند از تمام نوشیدنی های دنیا برای او گواراتر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم شهادت را یک راه میانبر برای رسیدن به حق تعالی دانست و اظهار داشت: این مقام را خداوند به بندگانی که بسیار دوست دارد عطا می کند.

حجت الإسلام احدی با بیان اینکه سه گروه ( انبیاء ، علما ، شهدا ) در روز قیامت از حق شفاعت برخوردارند، تصریح کرد: در روایت است شهدایی که در خط مقدم جبهه قرار دارند اول وارد بهشت می شوند بنابراین هر کاری که برای رضای خداوند تبارک و تعالی باشد ارزش واقعی پیدا می کند.

گفتنی است، در پایان این مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شهید صیاد شیرازی روستای کلوئیم با حضور اهالی، شورای اسلامی و مسئولین ادارات شهرستان انجام و از خدمات برادر بسیجی زعفر احمدی تقدیر و برادر بسیجی سهیل احمدی بعنوان فرمانده پایگاه معرفی شد.

ارسال نظرات