مدیر آموزش و پرورش نیر:

امنیت و آرامش حاکم در کشور مرهون رشادت های رزمندگان دفاع مقدس است

امنیت و آرامش حاکم در کشور ایران اسلامی مرهون مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۷۴۶۴۲۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیربه نقل از نیریمیز، در آستانه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 96/95 و تقارن آن با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور سرهنگ دهقانی فرمانده سپاه ناحیه نیر و یوسف احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در دفتر مدیریت آموزش و پرورش نیر برگزار شد.

احمدی مدیر آموزش و پرورش نیر در این جلسه امنیت و آرامش حاکم در کشور ایران اسلامی را مرهون مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس ذکر کرد و افزود: امروزه در دنیا شاهد سرتعظیم قدرت های جهانی در مقابل ایران عزیزمان هستیم، این عزت ملی و استقلال را مدیون دوراندیشی و رهنمود های ارزشمند مقام معظم رهبری می دانیم.

سرهنگ دهقانی فرمانده سپاه ناحیه نیر هم در این جلسه با قدردانی از مدیر آموزش و پرورش نیر و فرهنگیان شهرستان در همراهی و همسویی با برنامه های ملی و مذهبی سپاه و بسیج شهرستان در طول سال، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای بیان رشادت های صورت گرفته در جبهه های حق علیه باطل است افزود: همگان بایستی در خصوص این وظیفه خطیر و مهم تلاش نماییم.

وی معرفی الگوهای واقعی ایثار و شهادت، را از اهداف ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس دانست و افزود: برنامه ریزی در جهت انجام فعالیت های مختلف در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و همچنین ارج نهادن به مقام شامخ شهداء و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس از دیگر اهداف برنامه های این هفته است.

در این نشست مقرر شد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر همانند سایر دستگاه های اجرایی شهرستان، هفته دفاع مقدس را که متقارن با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 96/95 شده با همکاری بسیج دانش آموزی شهرستان برنامه های هفته دفاع مقدس را در تمامی مدارس منطقه اجرا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار