سردار آبرومند معاون هماهنگ کننده کل سپاه به اتفاق هیئت همراه با رزمندگان زنجان در منطقه ماموریتی سردشت بازدید کردند.
کد خبر: ۸۷۴۶۴۳۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سردار آبرومند و سردار کریمی، معاون هماهنگ کننده و فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اتفاق هیئت همراه با رزمندگان زنجان در منطقه ماموریتی سردشت دیدار کردند.

معاون هماهنگ کننده کل سپاه در جمع رزمندگان تیپ 36 انصار المهدی سپاه استان زنجان گفت: 37 سال است که آمریکا با ایران دشمنی و کینه دیرینه دارد، اما تاکنون نتوانسته هیچ ضربه‌ای را به کشور و نظام وارد کند.

سردار آبرومند با اشاره به اینکه تنها دلیل پیروز نشدن آمریکا در مقابل ایران حق بودن این نظام است، افزود: دلیل به نتیجه نرسیدن دشمنی و توطئه‌های آمریکا و مستکبران در مقابل ایران تقابل دو لبه‌ای است که وجود دارد و آن هم وجود حق و باطل است

معاون هماهنگ کننده کل سپاه افزود: حق بودن نظام و رهبری تاکنون سبب شده مردم از جان خود بگذرند و از اهداف والای نظام پاسداری و صیانت کنند، البته هزاران دلیل قابل لمس دیگر در زمینه حق بودن ایران و باطل بودن آمریکا و مستکبران وجود دارد.

سردار آبرومند در خاطر نشان ساخت: از سوی دیگر آمریکا با کشور ما قابل مقایسه نیست، زیرا ما به برکت امام، شهدا و انقلاب دارای قدرت بسیار زیادی شده‌ایم که آمریکا قادر به مقابله با آن نیست .

در ادامه سردار پاکپور ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاون هماهنگ کننده سپاه در این مناطق مرزی گفت: به حول قوه الهی و به برکت حضور سپاه در سالهای اخیر در این مناطق مرزی امنیت و آسایش در این مناطق مرزی کاملا برقرار شده و اینها به برکت جانفشانی و نگهبانی شبانه روزی این رزمندگان در این مناطق مرزی هستند و اجازه ورود هیچ یک از گروهای تروریستی را به مناطق نخواهند داد.

ارسال نظرات