عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان؛

امروزه دشمن دریافته که با دوستان مسالحه گر و پازل چینی در درون بهتر می تواند به هدف خود برسد

امیداست که سر بزنگاه این سرمایه کمی به سرمایه های داخلی انقلابی توجه کنند و با اظهارت خود لبخند ریشخند غیر انقلابی ها را به لب ننشانند و با برچسب زدن به انقلابی ها و تیتر دادن به مغرضین از استحاله شدن در امان باشند.
کد خبر: ۸۷۴۶۴۷۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج؛علیرضا امیری عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان اظهارداشت: قطعا نیل بسوی تمدن آن هم تمدن اسلامی لوازم و ملزوماتی دارد نگاهی به گذشته و نگاهی به افق آینده

وی افزود: ایران از همان  بدو ورود اسلام جایگاه و نقش ویژه ای در دوران و اعصار مختلف تاریخی  نه تنها دنیای اسلام بلکه جهان برخوردار بوده و همواره نیز دچار آسیب های جدی خارجی و داخلی شده است. حوادث و تاریخ برایمان عبرت است و می تواند آیینه پیش روی ما باشد تا بتواند آسیب ها را بی اثر کند وتدبیرها را محکم.

مسئول بسیج دانشجویی غیرانتفاعی های استان گیلان اضافه کرد: اگر بخواهیم حوادث انقلاب را براساس مدل تاریخی تشریح و تحلیل کنیم بایستی نگاهی به گذشته داشته باشیم و به قول مقام معظم رهبری از تاریخ مشروطه به بعد مو به مو تاریخ را بخوانیم و تحلیل کنیم از تحریم تنباکو وقیام مشروطه تا نسبت آن به نهضت ملی شدن صنعت نفت و قیام ۱۵ خرداد۴۲ و انقلاب اسلامی.

سرنوشت این رویداد ها همواره با شخصیت ها و جریانات فکری و فرهنگی گره خورده که آن شخصیت ها از خط خودی اصیل انقلابی بوده و تا به استحاله شده ها و نفوذی ها،  که در این روندها  نفوذی ها و استحاله شده ها خط را عملا به غرب زده ها و ذوق زدگان غرب طلب داده و باعث ضرر رساندن به جریان اصیل گشتند.

از جمله این حوادث  اصل انقلاب مشروطه بود  که بدست روحانیت اصیل و انقلابی هدایت و تنومند شد،  اما با نفوذ جریانات و تساهل و تسامح برخی از دوستان  و عدم حمایت اصیل ها عاقبت بوسیله نفوذی ها و تقی زاده ها بدست غرب زده ها افتاد و در آخر آرمان مشروطه به تحقق نپیوست.

امیری گفت: امروز هم در سایه انقلاب اسلامی وتدبیر امام راحل و رهبری معظم حوادث مدیریت وتدبیر شد، اما از آنجا که همیشه نقشه های استکبار تحقق نمیافته  دشمن دریافت که راه نفوذ فکری خود پازل چینی اش  تنها بوسیله دوستان مسامحه گر بیشتر و بهتر می تواند به هدف خود برسد و جای شگفتی است که  همیشه از ناحیه دوستان انقلابی، کشتی انقلاب دچار تلاطم می شود.

وی افزود: اخیرا نیز  باز مواضع نابجای مسئولی از نظام مقدس جمهوری اسلامی علی رغم داشتن سابقه انقلابی گری  شگفتی ساز شد وانقلابی ها را دچار اندوه کرد گویا اندوه انقلابی ها وبگویید به قول خودشان نوانقلابی ها با دوراندیشی ایشان در تضاد است و گویا  ایشان می خواهند درباغ سبز تمدن روبه افول غرب را نشانمان دهند و ما نو انقلابی ها  با زور و پروپاگاندای تبلیغاتی و پوپولیست گرایی این درب را بسته ایم وجلوی این درب ایستاده ایم مخالف تکنیک و تخصصیم و انگار به زعم ایشان می گوییم باید سر غرب را به مانند داعشیان ببریم.

علیرضا امیری گفت: این اظهارات مسئول دلسوز نظام درحالی است که دولتی ها تلاش کردند پرونده هسته ای ایران از حال امنیتی در شورای امنیت خارج شود اما با حرکت هوشمندانه و سیاست مدارانه خود و خانواده محترم ایشان  دو بحث جدید موشکی و  فرقه ضاله بهاییت به بهانه حقوق بشر برای ایران تدارک دیده شده تا از این بهانه راهی برای کشاندن بازی بر زمین دشمن استفاده شود.

وی اضافه کرد: به عنوان یک دانشجو در ذهن خود  اینچنین توقعی  را از رجل سیاسی صاحب منصبی مثل ایشان نداشتم که باعث تعجب شد و چطور می شود حرفی را که از هیچ کشور به ظاهر مستقل هم از آن برنمی آید ،از ایشان برآمد. ایران مقتدر را با کشور جنگ زده ی قحطی زده آلمان و ژاپن مقایسه می کنند و می گویند آنها به این دلیل به پیشرفت رسیدند چون دیگر بودجه نظامی نداشتند که واقعا هم نمیدانم اگر ایشان از ژاپن و آلمان چیزی نمی دانستند ما لابد  باید بعد از جنگ تحمیلی برای الگوی توسعه ایران اسلامی و جبران نیروی انسانی  ازترکیه و عربستان آدم می آوردیم و ارتش را هم منحل میکردیم تا سازندگی بهتر صورت بگیرد و الان هم باید حسرت این را بخوریم چرا از آلمان جنس وارد نکردیم وبگوییم واعلام رسمی کنیم  که تولید ملی ما  نه کیفیت دارد نه عزت می آورد.

وی در پایان گفت: تاریخ همیشه  قضاوت کرده و هم اثبات کرده که چرا اشتباهات صورت می گیرد و باید این سوال و علت حوادث اخیر را در لابلای صفحات تاریخی رجل سیاسی گشت تا پاسخ و ریشه اظهارات اینچنین سطحی را پیدا کنیم که چرا اینچنین می شود و این بار چندم است که ایشان خود را از مردم جدا می کنند و اظهارات و تفکرات شخصی خودشان را اینگونه اعلام می کنند از قبول قطعنامه و دور اندیشی ایشان برای تمام شدن جنگ و ناتوانی اداره جنگ تا خواب ها و حذف و معامله شعار مرگ بر استکبار!

امیداست که سر بزنگاه این سرمایه،  کمی به سرمایه های داخلی انقلابی توجه کنند و با اظهارت خود لبخند ریشخند غیر انقلابی ها را به لب ننشانند و با برچسب زدن به انقلابی ها و تیتر دادن به مغرضین  از استحاله شدن  در امان باشند و خود دچار برچسب نشوند انشاالله!

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار