خبرهای داغ:
کارشناس جنگ نرم عنوان کرد: دشمن می‌خواهد دین را مانعی بر سر پیشرفت و به روز شدن بشر نشان دهد.
کد خبر: ۸۷۴۶۴۹۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین ،نشت عقیدتی سیاسی به همت معاونت عقیدتی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در حسینیه شهید مطهری برگزار گردید .

رستم قنبرلو کارشناس جنگ نرم در این مراسم  اظهار کرد: دین زدایی از اصلی ترین اهدف دشمن است، امروز یکی از شبهاتی که از سوی دشمنان مطرح می‌شود این است که اصل دین را به زیر سوال ببرند و دائما القاء می‌کنند انسان باید قالب شکن و به روز باشد.

وی افزود: امروز ایدئولوژی زدایی از اهداف شوم دشمنان ماست، می‌خواهند به ما القاء کنند آن چیزی که باعث عقب ماندگی بشر شده است دین اوست .

این کارشناس تبیین کرد: دشمن درصدد است تا در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، اینستاگرام و شبکه‌ها و رسانه‌های هالیوود خدازدایی کرده و سبک زندگی مردم را تغییر دهد .

قنبرلو تصریح کرد : دشمنان ما معتقدند خدا ، دین و پیغمبر حق دخالت در اجتماعات و سیا ست را ندارند و طرح خدا را برای اداره بشر بنا بر مصالح ومفاسد میدانند و می‎پندارند دین و قوانین، از پیش برای ما تعیین شده و انسان نباید در چارچوب قوانین قبلی حرکت کند بلکه باید قالب شکن و به روز باشد .

کارشناس جنگ نرم اظهار کرد: در شبهاتی که دشمن دارد باید دقت و تفکر کرد و بصیریت داشت و اندیشه و تفکرات و کتب ناب استاد مطهری در حقیقت، پاسخگوی شبهات امروزی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر چه بسیجیان و پاسداران آگاه ترین و بابصیرت‌ترین افراد جامعه هستند ولی همواره باید اطلاعات ما گسترده و باعمق از دشمنانمان باشد .

1008/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها