خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود

اردوهای جهادی با هدف شناسایی نقاط ضعف و تقویت آنها در مناطق محروم است

جلیلی در جمع شرکت کنندگان در اردوهای جهادی دهستان طرود گفت: هدف از برگزاری اردوهای جهادی شناسایی نقاط ضعف و تقویت این نقاط در روستاهاست.
کد خبر: ۸۷۴۶۵۲۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد جلیلی در جمع گروه جهادی شهید جهان آرا در دهستان طرود با تقدیر و تشکر از حضور جهادی دانشجویان ادوار دانشگاه ها در این اردوی جهادی اظهار کرد: حضور شما عزیزان نشان دهنده این است که اردوهای جهادی چقدر تاثیرگذار می باشد و می تواند دانشجویان ادوار را نیز برای یک هدف مشترک در یک نقطه دور افتاده گردهم آورد.

وی افزود: این اردوهای جهادی با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف مناطق محروم و کمک به تقویت نقاط ضعف و قوت روستاها و در راستای فرامین رهبر فرزانه انقلاب در برگزاری حرکت های جهادی است.

جلیلی خاطر نشان کرد: رهبری انقلاب تاکید بر حضور اقشار جوان در اردوهای جهادی دارند و همین حضور را ایشان مهم می دانند چرا که حضور جوانان در مناطق محروم و دیدن نقاط ضعف و مشکلات روستاهای دور افتاده خود سبب می شود حرکتی ایجاد شود و این حرکت مثل موجی سراسر کشور را در بر گیرد.

مسئول بسیج دانشجوی دانشگاه های شاهرود با بیان اینکه تاثیرگذاری اردوهای جهادی برای رساندن نیاز مناطق محروم به مسئولین بسیار مهم است گفت: وقتی گروهی جهادی وارد منطقه ای شده و مشکلات را لمس کنند می توانند آن را به مسئولین منتقل کنند و پل ارتباطی بین مناطق محروم و دستگاه ها و مسئولین اجرایی در برطرف نمودند مشکلات باشند.

جلیلی تصریح کرد: شما دانشجویان و جهادگران در این عرصه می توانید هم برای دیگران اثرگذار باشید و هم برای خود چرا که با حضور در این مناطق و درک شرایط در آینده در مسئولیت هایی که قرار می گیرید بهتر بتوانید در حل مشکلات مناطق محروم ایفای نقش کنید.

در این جلسه اعضا گروه جهادی شهید جهان آرا به بیان نقطه نظرات خود در خصوص برگزاری اردوهای جهادی و نیازهای مناطق محروم پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار