فرمانده سپاه کوثر از آمادگی گردان بیت المقدس شهرستان کوثر برای برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در شهریورماه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۶۵۶۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سرهنگ دوم پاسدار بیژن راعی از آمادگی گردان بیت المقدس شهرستان کوثر برای برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در شهریورماه خبر داد.وی اظهار کرد: در روزهای پایانی هفته جاری، تاریخ ۲۵ و ۲۶ شهریور (روزهای پنجشنبه و جمعه) انتظار می‌رود همه بسیجیان و همچنین مدیران شهرستان نهایت همکاری لازم را برای برگزاری شایسته این رزمایش حامیان ولایت با عنوان الی بیت‌المقدس داشته باشند.
فرمانده سپاه کوثر با تقدیر از تهیه اقلام مورد نیاز این رزمایش تصریح کرد: در سه ماه گذشته بیش از ۶فراخوانی در گردان‌های عاشورای شهرستان کوثر و بخش‌های تابعه برگزار شده و این آمادگی در رزمایش الی بیت‌المقدس به نمایش گذاشته می‌شود.
راعی گفت: این رزمایش با انسجام نیروها و انجام عملیات امداد و نجات، مانور دفاع از کوی و برزن و همچنین عملیات هلیبرن و ضد هلیبرن در منطقه ۲ شهری گیوی (حاشیه باشگاههای شهدای کوثر و شهید عزتی) برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه کوثر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از اعضای شورای اداری و اعضای شورای تامین شهرستان کوثر دعوت کرد تا در مراسم صبحگاه مشترک رزمایش گردان‌ الی بیت المقدس در روز جمعه حضور به عمل رسانند.
وی از آمادگی کامل بسیجیان در بصیرت افزایی و حفظ انسجام در جامعه خبر داد و گفت: بسیجیان در هر لحظه گوش به فرمان رهبری هستند و با کسب آمادگی کامل بصیرتی و انسجام روحی و جسمی در رزمایش‌ها آسایش دشمن را به هم می‌ریزند.

 انتهای پیام/
ارسال نظرات