خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین خبر داد:

ویژه برنامه‌ رادیویی و تلویزیونی روز عید غدیرخم در صداوسیمای قزوین

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با تاکید بر اهمیت توضیح و نشر و اقعیت واقعه غدیرخم از پخش ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در روز عید غدیرخم در شبکه رادیویی و تلوزیونی قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۶۵۸۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین معصومی فر مدیر کل صدا و سیمای مرگز قزوین اظهار کرد:در روز عید سعید غدیر خم مصادف با سه شنبه 30 شهریور ماه سال جاری و هجدهم ذی الحجه رادیو قزوین ویژه برنامه ی عید ولایت و سیمای مرکز قزوین نیز ویژه برنامه تلویزیونی، در روز عید غدیر پخش خواهند کرد.

معصومی فر افزود: این ویژه برنامه ها با هدف معرفت افزایی نسبت به واقعه غدیر خم در تاریخ اسلام، بسترهای شکل گیری واقعه غدیر خم و جانشینی پیامبر(ص) و همچنین تبیین سنت های شیعیان در این روز از شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین پخش می شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: در بخش کارشناسی این برنامه ها واقعه‌ي غدير خم به عنوان نقطه عطفي در تاريخ اسلام و تشيع معرفي و جايگاه امامت و ولايت اميرالمؤمنين حضرت علي(ع) بر اساس مستندات روایی و قرآن برای مخاطبان تشريح مي‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ‌برنامه های عيد ولایت شامل بخش‌هاي مختلفي همچون گزارش مردمي، گفتگوي كارشناسي، مداحی، شعرخوانی توسط شاعران استان در مدح و منقبت اميرالمؤمنين حضرت علي(ع) و مسابقه ی رادیویی و تلویزیونی است.

معصومی فر در پایان بیان کرد: برنامه ی رادیویی عید ولایت در صبح روز عید ساعت 10:30 و ویژه برنامه ی تلویزیونی عید غدیرخم هم در صبح روز عید غدیر از ساعت 9 به مدت 90 دقیقه از شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار