خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سه قلعه گفت: 31 شهریور ماه اولین روز هفته دفاع مقدس است و برگزاری رژه کلاسیک و حماسی بسیجیان و گردان های بیت المقدس از برنامه های هفته دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۷۴۶۶۲۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

مهدی راهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سه قلعه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، با بیان اینکه شعار هفته دفاع مقدس امسال " ما آماده ایم " است، اظهارداشت : این هفته از روز 31 شهریور ماه آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: افتخار ما دفاع مقدس است. تنها جنگی که در کشورمان صورت گرفت اما حتی یک وجب خاک هم به دشمن واگذار نشد و ده ها هزار شهید تقدیم اسلام شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سه قلعه افزود: دفاع مقدس افتخار ما در این دنیا است که در همه عرصه ها برای ما عزت به همراه داشت و امروز توانستیم در همه زمینه های هسته ای، نظامی، تجهیزات سلول های بنیادی و غیره وارد می شویم.

وی عنوان کرد: روحیه دفاع مقدس و تفکر بسیجی در بین مسئولان ما وجود دارد و کشورهایی که توانستند از این روحیه بهره برداری کنند مثل سوریه وعراق موفق شده اند.

راهی با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم تا انحراف و فراموشی در دفاع مقدس راه نیابد، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب سال گذشته در تذکری خطاب به ملت ایران فرمودند "شما نباید بگذارید دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، تحریف شده و به انحراف برود" و.

وی اظهار داشت: مردم پیروز واقعی دفاع مقدس بودند که با هر مذهب، قشر و سلیقه ای در آن شرکت کردند.

فرمانده حوزه مالک اشتر با اشاره به برنامه های این حوزه در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: آذین بندی و سنگر بندی درب ورودی حوزه و پایگاه ها، اجرای تورهای ایست و بازرسی در ورودی های شهر، اجرای گشت ها عملیاتی، برگزاری رژه کلاسیک و حماسی بسیجیان وگردان های بیت المقدس از برنامه های هفته دفاع مقدس است.

راهی ادامه داد: غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهر و شهدای گمنام سرکشی از خانواده های شهدا با حضور مسئولین، برپایی ایستگاه صلواتی، اجرای مسابقات فرهنگی و هنری، نواختن زنگ مهر و مقاومت، برگزاری حلقه مربیان، برگزاری یادواره شهدا، هیئت عاشقان ولایت و اجرای مسابقه دوچرخه سواری از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در سه قلعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها