سردار فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)

ما در برابر عظمتی که شهدا خلق کرده اند مسئولیم

سردار غلامرضا احمدی در دیدار اعضای قشر بسیج رسانه استان قم، با تبریک فرارسیدن اعیاد بزرگ مسلمان قربان و غدیر و همچنین سالروز آغاز دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس آزمون بسیار سنگینی بود که به‌حق ملت ما از آن سربلند بیرون آمدند.
کد خبر: ۸۷۴۶۶۸۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

به گزارش بسیج رسانه استان قم سردار غلامرضا احمدی، در دیدار اعضای قشر بسیج رسانه استان قم، با تبریک فرارسیدن اعیاد بزرگ مسلمان قربان و غدیر و همچنین سالروز آغاز دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس آزمون بسیار سنگینی بود که به‌حق ملت ما از آن سربلند بیرون آمدند.

 

عظمتی که شهدا خلق کرده اند واقعا قابل بیان نیست و نمی توان حق آن را ادا کرد و ما در برابر این عظمتی که شهدا خلق کرده اند مسئولیم و با هر آنچه در دست داریم باید این رشادت ها و ایثارگری ها را تبیین کنیم خصوصا شما اهالی رسانه که در این زمنیه نقش بسیار مهمی دارید.

فرمانده سپاه قم با انتقاد از برخی اظهار نظرات درباره اهمیت اقتدار کشور تصریح کرد: اینکه برخی از میز خطابه‌های آزاد می‌گویند به امکانات خودتان ننازید چراکه در خارج مرزها، آمریکا می‌تواند با یک دکمه شمارا نابود کند، اقتدار ملی را نشانه گرفته‌اند و چوب حراج به آن زده‌اند. آنان اگر این دکمه را داشتند در جنگ 33 روزه، سوریه، عراق و یمن از آن استفاده می‌کردند ولی مطمئن باشید آنان طبل توخالی هستند.

احمدی عنوان کرد: آنان که جلوی هزاران گلوله و بمب ایستادند تا عزت کشور حفظ شود و 2 ابرقدرت شرق و غرب را در این جنگ شکست داده‌اند‌، با تاسی به ائمه، سیدالشهدا و اعتقاد راسخ به خداوند و وعده‌هایش این نظام را از جمیع بلاها دور کردند.

احمدی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در 14 خرداد سال 94 خاطرنشان کرد: نورانیت امام راحل در عصر ما تصویر واضحی از نورانیت اهل بیت‌(ع) است و رهبری در سخنرانی خود در خصوص تحریف شخصیت امام(ره) هشدارهای لازم را دادند که باید مواظب باشیم این تحریفات رخ ندهد و اگر کسانی به دنبال تحریف هستند این کار رسانه است که این تحریفات را بیان کند تا جامعه آگاهی پیدا کنند.

در این نشست اعضای شورای قشر بسیج رسانه به بیان دیدگاه، نقطه نظرات و برنامه‌های خود پرداخته و بر تقویت هرچه بیشتر تعاملات و همکاری‌ها تاکید کردند.

ارسال نظرات