نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

جنایت منحرفین معلول دوری از اهلبیت و ولایت است

جنایت هایی که بعضی از منحرفین به نام توحید، به نام قرآن، به نام دین و بشریت روا می دارند و عامل استکبار و مهره مستکبرین می شوند، معلول تمسک به قرآن بدون عترت است.
کد خبر: ۸۷۴۶۶۹۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ اختتامیه ششمین دوره مسابقات قرآن ویژه خانواده کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تجلیل از نفرات برتر برگزار شد.

در اختتامیه ششمین دوره از مسابقات قرآن خانواده کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، ابتدا سردار علی محمد اکبری، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ضمن خیرمقدم و تبریک دهه امامت و ولایت به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت رزمندگان جبهه مقاومت پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این مراسم با تبریک دهه امامت و ولایت، حدیث قدسی پیرامون محبت حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام به عنوان معیار تقوا و لازمه رسیدن به رستگاری را تشریح کرد.

وی، نشانه قرآنی مؤمنین را وجود محبت حضرت علی و اولادش در دل دانست و گفت:‌حضرت علی علیه السلام کلمه ای است که لازمه تقوای متقیان است و حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف نیز این کلمه است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، ولایت فقیه را استمرار خط ولایت و نبوت دانست و تأکید کرد: اگر امروز، دنیای استکبار و دولت های طاغوتی کشورهای اسلامی با نظام جمهوری اسلامی ایران در ستیز هستند، به خاطر ولایت فقیه است،‌که آنها ریشه آن را در ولایت و امامت حضرت علی علیه السلام می بینند و نمی توانند آن را تحمل کنند،‌هماهنگونه که در زمان حیات حضرت علی علیه السلام نتوانستند این امام را تحمل نمایند و ایشان به ناچار 25سال خانه نشینی کردند.

وی، گفت:‌دشمنی با امامت و ولایت، سیره مستمره دشمنان است نباید انتظار داشته باشیم که از دشمنی خود دست بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، قرآن را کتاب عظیم و بی بدیل آسمانی دانست که در عالم هستی نظیر ندارد و هیچ کدام از کتابهای آسمانی دیگر به عظمت قرآن نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، خاطرنشان کرد: کتابهای آسمانی دیگر همه تحریف شده اند و هیچ کدام در دورانی هم که بودند، به عظمت قرآن نمی رسیدند. قرآن اکمل کتب و کامل ترین آئین را برای بشریت عرضه کرده است.

امام جمعه شهرکرد، تصریح کرد: انس با قرآن رمز رستگاری بشر است و انسانهایی که بتوانند با این کتاب به معنای واقعی انس بگیرند و محتوای این کتاب را از نظر ظاهر، باطن و عمق آن درک کنند، رستگار می شوند.

وی، بااشاره به درپیش بودن عید غدیر و عید امامت و ولایت، تأکید کرد: جا دارد زندگی مان را با این کتاب آسمانی عجین کنیم و بدانیم بطن این قرآن را جز با عترت نمی توانیم بفهمیم؛ زیرا علی علیه السلام و اولادش مفسر قرآن هستند و پیامبر فرمود: " انی تارک فیکم الثقلین"، یعنی کتاب و عترت را در میان شما به امامنت می گذارم و اگر این دو را با هم تمسک کردید، هرگز گمراه نخواهید شد؛ ولی اگر بنا باشد فقط کتاب را بگیرید و از عترت رهاشوید، نتیجه آن این می شود که امروزه در جهان اسلام می بینیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، جنایت منحرفین را معلول دوری از اهلبیت و ولایت دانست و گفت: جنایت هایی که بعضی از منحرفین به نام توحید، به نام قرآن، به نام دین و بشریت روا می دارند و عامل استکبار و مهره مستکبرین می شوند، معلول تمسک به قرآن بدون عترت و دوری از ولایت است.

وی، در پایان تأکید کرد: باید با معرفت در محضر قرآن بنشینیم و از عترت استفاده کنیم، که رمز رستگاری ما همین است و به فرموده پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، اگر به قرآن و عترت متمسک شدیم، هرگز گمراه نخواهیم شد. "لن تضلوا".

گفتنی است: در این مراسم از برگزیدگان مسابقات قرآن ویژه خانواده کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تجلیل شد.

ارسال نظرات