رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان:

قطعات آماده برای نصب در پروژه روگذر سیدالشهدا(ع) شهر زنجان هستند

قطعات آماده برای نصب در پروژه روگذر سیدالشهدا(ع) شهر زنجان هستند و سازه کابلی نیز همزمان انتقال خواهد یافت.
کد خبر: ۸۷۴۶۷۰۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان در حاشیه بازدید از پروژه روگذر سیدالشهدا(ع) شهر زنجان گفت: هیچ توجیهی در خصوص کندی عملیات اجرایی پروژه را نمی پذیریم و شورای ترافیک شهرستان زنجان در این خصوص به اهمیت زمان اجرای پل توجه داشته باشد.

رزاق محمدی با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح امام حسین(ع) از پروژه های اولویت دار شورا و شهرداری زنجان در سال جاری است، افزود: شورای شهر زنجان رویکرد نظارتی خود را برای اتمام به موقع این پروژه تقویت کرده و اجازه کندی در اجرای عملیات را نخواهد داد.

وی به اظهارات نماینده شرکت مجری اشاره کرد و اظهار داشت: مطابق این اظهارات تاخیر فعلی در خصوص اخذ نکردن مجوز ترافیکی از شورای ترافیک شهرستان زنجان است.

محمدی در ادامه اذعان داشت: همچنین قطعات آماده برای نصب هستند و سازه کابلی نیز همزمان انتقال خواهد یافت.

این مسئول خواستار تسریع در اجرای عملیات شد و از مسئولان مختلف در شهرستان زنجان برای تحقق این موضوع خواستار کمک و اهتمام جدی شد.

نائب رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این خصوص گفت: این پروژه دارای برنامه زمانبندی بوده و هر توجیحی برای کندی آن قابل قبول و دفاع نیست.

محمدرضا محمدی، با بیان اینکه هر مشکل و تاخیری در هر مرحله باید مکتوب اعلام می شد، افزود: دلایل تاخیرات صورت گرفته باید در جلسه آتی گزارش شود.

ارسال نظرات