اراده جدي نمايندگان استان زنجان در حمايت از ناجا در حوزه هاي قانونگذاري و بودجه دارای اهميت و تاثير بسیاری در امنيت و اقتصاد جامعه را دارد.
کد خبر: ۸۷۴۶۷۲۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس مجمع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي استان زنجان در ديدار با سردار عليرضا صالحي فرمانده انتظامي استان زنجان و جمعي از مسئولان انتظامي استان زنجان، با اشاره به اهميت و تاثير امنيت جامعه در اقتصاد، بر اراده جدي نمايندگان استان زنجان در حمايت از ناجا در حوزه هاي قانونگذاري و بودجه تاكيد كرد و گفت:امروز توسعه كشور در تمام ابعاد اقتصادي، سياسي، فرهنگي و اجتماعي نيازمند امنيت است و اين وظيفه بزرگ نيز برعهده نيروي انتظامي قرار گرفته که خوشبختانه اين نيرو توانسته در اين امر سربلند باشد.

دكتر سيد مرتضي خاتمي افزود: مجلس شوراي اسلامي از طرح ها و ماموريت هاي نيروي انتظامي حمايت و پشتيباني مي كند و تقويت اين نيرو نيز در دستور كار هميشگي نمايندگان مجلس قرار دارد .

وی بر آمادگي نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي براي ارتقاء سازماني و تقويت ناجا در حوزه هاي مختلف تاكيد و اظهار داشت : همه وظيفه دارند در برقراري نظم و امنيت تلاش كنند.

رئيس مجمع نمايندگان استان زنجان با تقدير از عملكرد فرماندهي انتظامي استان در زمينه مبارزه با مواد مخدر ، قاچاق كالا و برقراري امنيت در سطح استان بر اراده جدي نمايندگان استان زنجان در حمايت از ناجا در حوزه هاي قانونگذاري و بودجه تاكيد كرد.

نماينده مردم شهرستان هاي ماهنشان و ايجرود در مجلس شوراي اسلامي با اعلام اينكه نيروي انتظامي به دنبال استقرار امنيت است افزود: نيروي انتظامي براي امنيت مردم و خانواده ها تلاش مضاعف مي كند.

رئيس مجمع نمايندگان استان زنجان از زحمات نيروي انتظامي در امر مبارزه با كالاي قاچاق نيز تشكر کرد و گفت :هرچه در امر مبارزه با قاچاق خوب عمل كنيم به اشتغال جوانان و رفع بيكاري كمك كرده ايم .

همچنین در ادامه فرمانده انتظامي استان زنجان ضمن عرض خيرمقدم ، پيرامون لزوم ارتباط و تعامل بيشتر پليس به عنوان متولي ايجاد نظم و حافظ امنيت با جلب مشاركت و حمايت همه جانبه افراد جامعه و نمايندگان آنان در مجلس شوراي اسلامي ،امنيت موجود در استان را مرهون وفاق و همدلي مسئولان و مردم دانست.

سردار صالحي موضوع امنيت را با توجه به هجمه اي که براي بر هم زدن آن وارد مي شود، نعمت بزرگي دانست و افزود: دشمنان و استکبار به دنبال تضعيف وحدت و در نتيجه به مخاطره انداختن امنيت و آرامش در کشور ما هستند.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه نيروي انتظامي در خط مقدم مقابله با نفوذ دشمنان قرار دارد، تصريح كرد: براي مقابله با هجمه‌هاي دشمن، بايد پشتيبان ولايت فقيه بود و با بصيرت افزايي به ارتقاء سطح آگاهي اقشار جامعه در حوزه هاي مختلف اقدام شود.

فرمانده انتظامي استان زنجان به کسب رضايتمندي حداکثري مردم استان زنجان از پليس در ارزيابي هاي ناجا اشاره کرد و اظهار داشت: امروز پليس ارتباط خود را با دستگاه هاي فرهنگي، سياسي و اجتماعي حفظ کرده و ضمن برخورداري از تخصص لازم، براي پيشبرد اهداف خود گام بر مي دارد.

سردار صالحي در پايان افزايش تجهيزات را در بهبود ماموريت هاي پليس و کنترل تهديدات و جرايم، تاثيرگذار دانست و خاطر نشان کرد: پليس شبانه روزي براي خدمت به مردم و ايجاد امنيت تلاش مي كند تا مردم عزيز كشورمان بتوانند در امنيت و آرامش زندگي كنند.

ارسال نظرات