راه یابی نمایش انتظار به بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی

نمایش انتظار، نوشته عزت الله مهرآوران با طراحی و کارگردانی امیر سهامی به بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی راه یافت.
کد خبر: ۸۷۴۶۷۳۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ، مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری زنجان گفت: در این جشنواره از میان ۱۷ اثر نمایشی از شهرستانهای زنجان، ابهر، خدابنده و خرمدره ۱۱ نمایش صحنه ای به جشنواره استانی راه یافته است.

امیر نعمتی افزود: نمایش انتظار، داستان انتظار زن و مردی است که سالها در انتظار تنها پسرشان با خاطرات و دلتنگی ها و آرزوها و امیدهای خود زندگی را سپری می‌کنند.

وی در معرفی بازیگران نمایش انتظار اظهار داشت: حسین اسماعیلی و فاطمه مولودی به همراه سحر حسنلو، سمیه رستمخانی، مهسا مجتهدی، نیلوفر جعفری و یاسمین رحیمی نیکو به ایفای نقش می پردازند.

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری زنجان، مدیر برنامه‌ریزی و نور نمایش انتظار را رضا یاوری و موسیقی این نمایش را مسعود ودیعی، وحید کرمی، بهاره خدابنده، و مجید محمدی عنوان کرد.

نعمتی اظهار داشت: عوامل فنی و پشت صحنه ایی نمایش انتظار را میلاد محمدی، مرتضی بیات، مهرداد رجایی و دکور نمایش را امیر سمندرپور و بهنام قاسمی، منشی صحنه را رعنا محمدی بر عهده دارند.

گفتنی است، نمایش انتظار کاری از گروه عرفان با همکاری حوزه هنری استان و انجمن هنرهای نمایشی از ۲۲ الی ۲۵ شهریور در جشنواره تئاتر استان شرکت خواهد داشت.

ارسال نظرات