مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنگرود خبر داد:
مسئول کانون بسیج هنرمندان لنگرود گفت: واقعه غدیر خم به‌مناسبت عید ولایت و امامت و همزمان با عید سعید غدیر خم، در این شهرستان بازسازی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۷۴۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

سیدمحمدصادق عابدینی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از گیلان، با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم در این خصوص، اظهار کرد: مهمترین بحث امامت و ولایت که بایستی ادامه و تداوم داشته باشد و ما وظیفه داریم با توجه به تجربیات و امکاناتی که در اختیار داریم نسل به نسل و سینه به سینه به ویژه در میان جوانان و نوجوانان آن را اشاعه دهیم، واقعه غدیر است.

وی ادامه داد: علی‌رغم همه مشکلاتی که در دنیای اسلام وجود دارد روز به روز روی‌آوری به دین مبین اسلام بیشتر می‌شود و بیانگر این است که برخی از اقدامات جنگ نرم و فرهنگی ما نه تنها جواب داده بلکه خوب بوده و تاثیرگذار هم بوده است.

عابدینی به جنگ نرم اشاره‌ کرد و گفت: در هیچ مبارزه‌ای نباید منفعل باشیم. شبکه‌های اجتماعی فرصت خوبی است تا سازمان‌های فرهنگی به صورت مشترک اهدافی از جمله فرهنگ‌سازی‌ها و تبلیغات دینی را دنبال کنند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنگرود در پایان خواستار همکاری و تعامل کلیه دستگاه‌ها به ‌منظور برگزاری باشکوه و مثمرثمر بازسازی واقعه غدیر در شهرستان شد.

وی در پایان متذکر شد: بازسازی واقعه غدیر توسط ۱۲۰ نفر از هنرمندان شهرستان لاهیجان و لنگرود در روز دوشنبه، ۲۹ شهریور ساعت ۱۷ در محوطه مسکن مهر این شهرستان با حضور آحاد مردم و مسئولین برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات