گزارش «بسیج» از نشست خبری ستاد بازسازی واقعه غدیرخم؛

سردار فضلی:امسال یک میلیون و 37 هزار دانش‌آموز در راهیان نور شرکت می‌کنند

جانشین سازمان بسیج خاطرنشان کرد: بزرگترین عملیات فرهنگی نظام انقلاب اسلامی یعنی راهیان نور دانش آموزی نیز از دهم مهر ماه با اعزام کاروان شهر قم آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۶۷۷۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین  قبل از ظهر امروز در نشست خبری نمایش بازسازی واقعه غدیر خم ضمن سلام بر رهبر انقلاب، شهدای بصیرت، دفاع مقدس،اسلام، و مدافع حرم گفت: در استانه عید غدیر خم عید برزگ مسلمانان جهان با پرداختن به محتوا و با عنایتی که مراجع و علما و بزرگان دین خدا داشته اند و به فضل و عنایت خدا نسبت به باسازی این واقعه بی نظیر توفیق پیدا شده است.

وی اظهار کرد: بسیج و همه سپاه های استانی  167 نقطه در داخل کشور برای اجرای طرح باسازی واقعه غدیر در روز عید غدیر اماده کرده اند.
 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در استانه هفته دفاع مقدس هستیم و دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست ، خاطر نشان کرد: دفاع مقدس که برگرفته از نگاه مردم است که با تمام ظرفیتش توفیق پیداکرده اند در همه عرصه ها دفاع مقدس به جهاد فی سبیل الله بپردازند به گونه ای که ایران اسلامی الان یکی از امن ترین کشور دنیاست.

سردار فضلی با بیان اینکه ما روز مفتخریم در مجموعه نیروهای مسلح مهیا هستند تا گوشه ای از این حماسه بزرگ و بی بدیل را به استحضار مردم برسانند تشریح کرد:با تقسیم کاری که انجام سده است هر روز هفته دفاع مقدس یک هدف است و در هفته دفاع مقدس ٣٢ عملیات بزرگ دفاع مقدس را در ٣٢ سپاه استانی بازسازی خواهیم کرد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه های ارتش، ناجا، وزارت دفاع، بسیج و سپاه و خانواده بزرگ نیروهای مسلح تصریح کرد: این بازسازی همراه با نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و سایر برنامه ها و اجتماعات دیگر را نیز در مدارس و دانشگاه ها ادارات کارخانه‌ها خواهیم داشت و در هیچ استانی کار تکراری پیدا نمی‌شود و این کار در هر استان منحصر به فرد است.

جانشین سازمان بسیج خاطرنشان کرد: بزرگترین عملیات فرهنگی نظام انقلاب اسلامی یعنی راهیان نور دانش آموزی نیز از دهم مهر ماه با اعزام کاروان شهر قم آغاز خواهد شد که طی این اعزام ها، یک میلیون و 37 هزار دانش امروز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید خواهند کرد. تمامی این کارواران از استان قم و استان‌های همجوار قم هستند و با یک کار هماهنگ در کل کشور با هماهنگی وزارت اموزش و پرورش انجام می‌شود
ارسال نظرات
آخرین اخبار