خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گیلانغرب گفت:مراسم گرامی داشت روز مقاومت مردم گیلانغرب و افتتاح یادمان شهدای گمنام از شاخص ترین برنامه ها، است
کد خبر: ۸۷۴۶۸۱۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
سرهنگ معصومعلی محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، ضمن برنامه های بزرگداشت هفته دفاع اظهار داشت: هفته دفاع مقدس منشوری از رشادتها ، ایثار و پایمردی مردمانی جسور و انقلابی بود که برای دفاع از ارمانها و میهن خود تا پای جان  دفاع کردند و نهایتا پیروز میدان دفاع مقدس  شدند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب با اشاره به مقاومت بی بدیل و مثال زدنی مردم گیلان غرب در 8 سال دفاع مقدس به روز مقاومت مردم گیلان غرب اشاره کرد و افزود:حقیقتاچهار مهرماه  به عنوان روز مقاومت مردم گیلان غرب در دفاع مقدس ،نه تنها برای گیلانغرب بلکه برای کل استان کرمانشاه روزی افتخار آفرین و بیاد ماندنی است.
 

سرهنگ محمدی مقاومت و دفاع را برگرفته از عمق ایمان و غیرت خواند و  تصریح نمود: ان روز که دشمن به آب و خاک این کشور طمع کرده بود به راستی  چه تحسین بر انگیزانه  مردم این دیار با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و در ادامه نیز بعنوان اولین شهرستانی بودند که خود هسته مقاومت بومی را تشکیل دادند.

 

وی بابیان اینکه همه آنچه که نظام اسلامی دارد از مردم است اذعان نمود: مراسم روز مقاومت مردم گیلانغرب امسال  با توجه به شرایط  موجود در 7 مهرماه با حضور با شکوه همه اقشار و یادگاران دفاع مقدس با سخنرانی  ریاست کل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و حضور نماینده ای ویژه از دفتر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه گیلان غرب ایجاد نمایشگاههای ادوات و تجهیزات و صنایع دستی ،گردشگری و دست پخت های محلی و بومی وبرگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی  از دیگر برنامه های ویژه این روز اعلام نمود.

سرهنگ محمدی در ادامه ضمن اهمیت نکوداشت و یاد و خاطره رزمندگان و شهدای دفاع مقدس به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت : برگزاری آیین گلباران مزار شهدا ، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان ، دیدار با خانواده شهدا ،مراسم بزرگ روز مقاومت گیلان غرب ، برگزاری مراسم بزرگ پیاده روی خانوادگی  و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح از مهمتری برنامه های این هفته در گیلان غرب است .

وی تصریح نمود : همچنین سخنرانی قبل از خطبتین نماز جمعه فرمانده سپاه ،زنگ مقاومت ، افتتاح یادمان شهدای گمنام ، افتتاح یادمان شهدای مطلع الفجر از جمله دهها برنامه شاخصی است که در شهرستان گیلان غر بهمزمان با هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد


ارسال نظرات