مسئول تربیت بدنی سپاه روح‌الله گفت: تیم تیراندازی بسیج سپاه روح‌الله استان مرکزی در رشته تفنگ‌بادی و تپانچه در مسابقات تیراندازی کشوری صاحب رتبه برتر شد.
کد خبر: ۸۷۴۶۸۴۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱

محمد سلیم‌آبادی مسئول تربیت بدنی سپاه روح‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از کسب مقام برتر تیم تیراندازی استان در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: مسابقات تیراندازی در رشته تفنگ بادی و تپانچه به میزبانی استان اصفهان برگزار شد که در این مسابقات شرکت‌کنندگان بسیجی اعزامی از استان توانستند در رده تیمی رتبه برتر را کسب کنند.

وی افزود: این مسابقات با هدف گزینش نفرات برتر برای حضور در مسابقات المپیاد بسیج کشور در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه زیر نظر هیئت تیراندازی استان مرکزی دست کم هفته‌ای دو بار تمرین می‌کنند از این‌رو در طول یک سال فعالیت دارند.

مسئول تربیت بدنی سپاه روح‌الله تصریح کرد: تیم تیراندازی سپاه روح‌الله که در این مسابقات حضور داشتند و خوش درخشیدند؛ متشکل از سه تپانچه‌زن و سه تفنگ‌زن به همراه مربی و سرپرست تیم بود.

سلیم‌آبادی با اشاره به برنامه اتی برای تیم تیراندازی گفت: اولویت برنامه‌های آتی تیم، شناسایی استعدادهای ورزشی برای تیم بسیج است ولی در آینده به دنبال حضور این ورزشکاران بسیجی و برگزاری لیگ در رشته تیراندازی نیز هستیم.

وی افزود: از امروز نیز جشنواره سالانه ورزشی انتخابی بسیج در رشته پینگ پنگ و دو‌میدانی ورزشکاران بسیجی در مجموعه شهدای 5 مرداد آغاز به کار کرده است که ویژه برادران بسیجی از سطح استان برگزار می‌شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه روح‌الله تصریح کرد: این جشنواره نیز به منظور استعدادیابی نفرات در رشته‌های مختلف ورزشی ویژه بسیجیان برگزار و به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات