طی دو روز اردگاه صبرا و شتیلادر محاصره بود و بیش از 32 هزار نفر به وحشتناک ترین وضع قتل عام شدند با وجود انتشار تصاویر و اخبار این جنایت هولناک، هیچ حرکت قابل توجیحی از سوی جامعه جهانی نشد.
کد خبر: ۸۷۴۶۸۵۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین راشدی نوری با اشاره به روز 31 شهریور و اول مهر اغاز تهاجم وسیع نطامی رژیم بعث عراق در سال 59 به ایران و اغاز سال تحصیلی جدید گفت: جوانان و آینده سازان جامعه ما که سرمایه های بزرگ کشور هستند باید بدانند که مدرسه و دانشگاه باید مراکری برای دفاع از هویت، اصالت و ارزش های اسلامی باشد و با مجهز شدن به علم و دانش ایمان و اخلاق و مجاهدت و عزت نفس، خود باوری و خدا باوری در برابر تهاجم گسترده دشمن اماده دفاع و مقابله باشند.

امام جمعه چالوس با تاکید براینکه لازمه تحقق و حفط این روحیات و ویژگی ها در مدارس، وجود معلمانی آگاه و معتقد ، انقلابی و توانمند، پایبند و وفادار به ارزش های اسلامی و انقلابی و ملی است، گفت: اگر معلم دلسوز و به مبانی علمی، انقلابی و دینی و ارزش های اخلاقی و سرنوشت فرزندان و کشور معتقد و وفادار باشد می تواند این روحیات را به دانش آموزان منتقل کند زیرا مدرسه کارگاه انسان سازی و معلم کارشناسی ماهر و دلسوز و انسان ساز است.

امام جمعه شهرستان چالوس گفت: بیش از 32 هزار نفر به وحشتناک ترین وضع در صبرا و شتیلا قتل عام شدند با وجود انتشار تصاویر و اخبار این جنایت هولناک، هیچ حرکت قابل توجیحی از سوی جامعه جهانی نشد.

حجت الاسلام محمد مهدی راشدی اظهار کرد: عید غدیر باید باشکوه هر چه تمام تر همراه با طاق نصرت ها، چراغانی کردن خیابان ها و میادین شهر، پخش شربت و شیرینی و اطعام،دستگیری و انفاق به محرومین و نیازمندان همراه باشد تا شهد شیرین ولایت علی (ع) در کام عموم مردم احساس شود.

وی با اشاره به سالروز فاجعه کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین در اردوگاه های صبرا و شتیلا توسط صهیونیست ها اظهار کرد : دو روز این اردگاه در محاصره بود و بیش از 32 هزار نفر به وحشتناک ترین وضع قتل عام شدند با وجود انتشار تصاویر و اخبار این جنایت هولناک، هیچ حرکت قابل توجیحی از سوی جامعه جهانی نشد.

حجه الاسلام راشدی با بیان اینکه آل سعود در یمن جنایات های زیادی را مرتکب می شود، افزود: در سوریه و عراق نیز گروهای تکفیری تروریستی این همه جنایت را انجام می دهند اما از جامعه بشری کسی از این مردم مظلوم دفاع نمی کند و علت آن است که امریکا، اسرائیل و حکومت های مرتجع عربی پشت آن هستند .

راشدی تصریح کرد: سازمان های حقوق بشر سکوت مرگبار اختیار کرده اند و کشور های استکباری نیز با حمایت تسلیحاتی خود مهر تایید بر همه جنایات می زنند.

وی تصریح کرد: بر اساس آنچه در خبرها آمده است امریکا 38 هزار میلیارد دلار به اسرائیل تسلیحات داده است، چند روز قبل نیز این کشور با عربستان پیمان تسلیحاتی بسته است و کار به جایی رسیده است نتانیا یاهو اعلام می کند ایران مانع ثبات در منطقه است و حتی از اینکه حجاج ایرانی با ممانعت سعودی ها نتوانستند به حرمین شریفین حضور یابند ابراز خوشحالی می کنند.

ا

ارسال نظرات
پر بیننده ها