اختتامیه جشنواره اوقات فراغت باشگاه ماشین‌سازی اراک برگزار شد
امسال 500 نوجوان از طرح اوقات فراغت تابستان باشگاه ماشین‌سازی اراک بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۷۴۶۸۵۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مراسم اختتامیه جشنواره اوقات فراغت با حضور بیش از 500 نفر از ورزشکاران و هنرجویان 7 تا 14 ساله و با حضور جمعی از مسئولین استان در سالن چند منظوره مجموعه شهید سمیعی ماشین‌سازی اراک برگزار گردید.

مهندس نظام‌آبادی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین‌سازی اراک در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و امامت گفت: در جشنواره اوقات فراغت تابستان امسال، باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین‌سازی مفتخر به میزبانی بیش از 500 نفر در رشته‌های فرهنگی، هنری و ورزشی بوده‌ایم.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین‌سازی اراک ورزش را نماد قدرت یک ملت دانست و گفت: ورزش نماد سلامتی، همت، وحدت و کار دسته جمعی، شجاعت، خستگی ناپذیری، اعتماد به نفس، خودباوری و امیدواری است.

نظام‌آبادی با تاکید بر ضرورت ظرفیت سازی در دو حوزه ورزش همگانی و قهرمانی گفت: بنا داریم ورزشکاران شرکت صنعتی و بزرگ ماشین‎‌سازی اراک را چه در رشته‌های گروهی و چه در رشته‌های انفرادی حمایت نماییم. 

وی افزود: قهرمانی تیم اسکیت ماشین‌سازی اراک برای دو سال متوالی در مسابقات لیگ برتر کشور و قهرمانی و نایب قهرمانی سایر تیم‌ها در مسابقات کارگری و باشگاهی کشوری و استانی افتخار بزرگی برای این واحد صنعتی و سازمانی و برای استان مرکزی است و این نشان دهنده پتانسیل بالا این باشگاه در عرصه ورزش همگانی، حرفه‌ای و قهرمانی است.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین‌سازی اراک تصریح کرد: امسال با تشکیل تیم های پایه در رشته‌های مختلفی از جمله اسکیت سعی در جذب استعدادهای جدید داریم تا این قهرمانی ها سال‌های متمادی تکرار گردد.

نظام‌آبادی ضمن تقدیر از مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت ماشین‌سازی اراک به پاس حمایت‌های مادی و معنوی برای برگزاری این جشنواره از عوامل برگزاری جشنواره نیز قدردانی کردند.

در پایان این مراسم نیز مسابقات اسکیت نونهالان 7 تا 14 سال برگزار گردید و جوایزی به نفرات برتر در رشته‌های ورزشی فوتبال، والیبال، کاراته، هندبال و اسکیت اهدا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات