برگزاری 6 هزار برنامه هفته دفاع مقدس در مازندران/تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در استان

سردار عبدالله ملکی گفت: به مناسبت سی و ششمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیش از 6 هزار برنامه فرهنگی هنری ورزشی در هفته دفاع مقدس در مازندران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۸۵۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: روز دوشنبه 29 شهریورماه ساعت 10 صبح دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در ماندران، چهارشنبه 31 شهریور ماه رژه نیروهای مسلح با میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در بعد از ظهر جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور استاندار در حرم شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس، پنجشنبه اول مهرماه غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای سراسر استان بر گزار می شود.

سردار عبدالله ملکی درباره برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس مازندران، گفت: به مناسبت سی و ششمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیش از 6 هزار برنامه فرهنگی هنری ورزشی در هفته دفاع مقدس در مازندران برگزار می شود.

وی از تشکیل 12 کمیته و 22 ستاد شهرستانی نیز خبر داد و افزود: ستادهای شهرستانی به طور جداگانه جلسه ستاد را به ریاست فرمانداری ها و دبیری سپاه نواحی تشکیل داده و برنامه های اجرایی شهرستان ها مشخص گردید.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان با حضور بیش از 700 رزمنده و فرمانده ساعت 9 صبح روز دوشنبه 5 مهرماه در دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن، افزود: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، مسابقات نقاشی، شعر، برگزاری سخنرانی فرماندهان در قبل از خطبه های نماز جمعه از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

ملکی اظهار کرد:از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس می توان به برگزاری نشست های علمی، پژوهشی در قالب همایش و نشست تخصصی، اجرای برنامه در بقاع متبرکه استان، اجرای حداقل یک برنامه شاخص در هر شهرستان و کوهپیمایی ویژه بانوان به نام میثاق با شهیدان اشاره کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار