خبرهای داغ:
در جشنواره «سرزمین هزارچشمه» صورت گرفت

تجلیل از 3 مادر شهید و تعدادی از فرهیختگان شهرستان سمیرم

در سومین شب جشنواره سرزمین هزارچشمه از سه مادر شهید و همچنین تعدادی از فرهیختگان شهرستان تقدیر شد.
کد خبر: ۸۷۴۶۸۷۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، در سومین شب از جشنواره هفته فرهنگی شهرستان سمیرم با عنوان «سرزمین هزارچشمه» از دو مادر شهید که هرکدام دو فرزند شهید را تقدیم اسلام کرده بودند و همچنین مادر یک شهید مفقودالاثر تقدیر شد.

این تقدیر یادآور این بود که آنچه امروز به‌ عنوان عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در جهان متبلور است همه در سایه فداکاری و ایثارگری رزمندگان و شهیدانی است که خالصانه از جان خود گذشتند تا ما در آسایش و آرامش زندگی کنیم.

همچنین در این برنامه از تعدادی از فرهیختگان برجسته شهرستان در حوزه‌های مختلف، علمی، فرهنگی و هنری با اهدا لوح و یادبود قدردانی شد.

سومین شب جشنواره سرزمین هزارچشمه با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله اجرای طنز توسط طنزپردازان حوزه هنری اصفهان، اجرای موسیقی توسط گروه چکاوک به سرپرستی صدرالله امینی، شعبده‌بازی، ووشو، اجرای موسیقی توسط رسول اکبریان و شهریار صابری و اجرای حرکات نمادین ووشو توسط ورزشکاران این رشته میزبان حضور باشکوه مردم شهرستان بود.

به گزارش بسیج، جشنواره «سرزمین هزارچشمه» از 25 شهریور ماه آغاز و تا 28 شهریور ماه ادامه دارد که سومین شب جشنواره با استقبال باشکوه‌تر و چشمگیر مردم شهرستان برگزار شد و پیش‌بینی می‌شود چهارمین شب جشنواره که همزمان با شب عید غدیر خم است این حضور و استقبال پرشورتر باشد.

همچنین نمایشگاه توانمندی‌های سمیرم باهدف ارائه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف با همکاری ادارات، سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های آزاد در این ایام از ساعت 9 صبح تا 8 شب میزبان بازدید علاقه‌مندان است.

بر اساس این گزارش در شب سوم جشنواره از لاله جلال‌آبادی به‌عنوان مجری این برنامه در طول این سه شب قدردانی شد که وی با همکاری احمد دهانی به‌عنوان مجریان پرشور جشنواره به اجرای برنامه پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار