مسئول ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری کنگره ۱۸۸۰ شهید استان انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۴۶۸۷۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

سرهنگ محمد نصیری زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: این کنگره ملی مهر ماه سال جاری با حضور میهمانان کشوری، لشکری و خانواده های معظم شهدا برگزار می شود.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تحکم بخش بنیان‌های دینی و اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری کنگره۱۸۸۰شهید استان گامی مهم در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است.

مسئول ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: کنگره ملی شهدای استان پنج اجلاسیه دارد که از ۱۱ الی ۱۵ مهر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در روز اول اجلاسیه؛ عشایر و آزادگان و ایثار گران با حضور این قشر بزرگ و خانواده معظم شهدای عشایر و با سخنرانی سرلشکر محسن رضایی برگزار می شود.

سرهنگ نصیری با بیان اینکه این استان ۴۴۲ شهید دانش آموز تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، ادامه داد: روز دوم، اجلاسیه شهدای دانش آموز با حضور ۱۵۰۰ نفر از دانش آموزان، خانواده معظم شهدای دانش آموز و با سخنرانی وزیر آموزش و پرورش برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۷ شهید روحانی دارد، گفت: روز سوم، اجلاسیه شهدای روحانی با حضور روحانیون استان و با سخنرانی حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار می شود.

مسئول ستاد کنگره شهدای استان ادامه داد: این استان سه زن شهیده دارد که به همین منظور در روز چهارم اجلاسیه شهدای زن با حضور خانواده معظم شهدا زن، زنان رزمنده استان و با سخنرانی سردار نقدی برگزار می شود.

وی در پایان اضافه کرد: اجلاسیه نهایی این کنگره نیز با حضور تمامی خانواده های معظم شهدا، مردم، مسئولان کشوری، لشکری و با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات