فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه برنامه‌های کمیته‌های فرعی پنج‌گانه در این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۷۴۶۸۸۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

سعید برومندزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن کنگره ملی 1800 شهید والامقام استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در این راستا پنج کمیته فرعی در شهرستان تشکیل شده و برای هر کدام وظایفی تعریف شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: نشست کمیته‌های فرعی کنگره شهدا مرتب برگزار و مصوبه‌های خوبی هم شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از مصوبه‌ها اجرایی شده است،اضافه کرد: چندین یادواره از جمله سه یادواره بخشی شامل یادواره پایگاه‌های بخش سوق،یادواره شهدای چاروسا و یادواره شهدای حومه غربی برگزار شد.

برومندزاده یادآور شد:یادواره شهدای دانش‌آموزی،شهدای فرهنگی و اداری در قالب یادواره اقشاری و نیز دو یادواره آبروی محله امسال برگزار شده و قرار است در دهه نخست مهر ماه یادواره شهدای شهرستان برگزار شود.

این مسؤول ساماندهی جاده دسترسی به یادمان شهدای گمنام دهدشت را از مصوبه‌های کمیته فرعی برشمرد و گفت: جاده دسترسی به این یادمان زیرسازی شده و به زودی آسفالت می‌شود.

وی با اشاره به دغدغه مردم و اصحاب رسانه نسبت به وضعیت این یادمان ادامه داد: هم‌چنین مقرر شده است اعتبار ویژه‌ای در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به یادمان اختصاص داده شود.

برومندزاده تصریح کرد: فضاسازی شهری از دیگر اقداماتی است که باید 10 روز منتهی به برگزاری کنگره در سطح شهر انجام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه افزود: ساخت تمثال رزمنده دفاع مقدس از سوی شهرداری در حال انجام است و در یکی از میادین شهر نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه نصب تابلوهایی از تصاویر شهدا در بلوارها از دیگر مصوبه‌های کمیته‌های فرعی بوده است عملی نشدن این مصوبه را ناشی از نبود اعتبارات عنوان کرد و گفت:تلاش می‌کنیم این مصوبه در هر صورت اجرایی شود.

برومندزاده هم‌چنین از جمع‌آوری آثار و اسناد شهدا و مستندسازی مصاحبه با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های اجرا شده در راستای کنگره ملی شهدای استان نام برد.

ارسال نظرات