مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفتگو با «بسیج»:
سردار یعقوب سلیمانی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان این طرح آغازشده و بیش از 25 هزار نفر تابه‌حال از سراسر کشور به زیارت امام رضا(ع) مشرف شده‌اند.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۰۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اجرای طرح مهر درخشان رضوی گفت: درواقع برنامه تنظیم‌شده این طرح توافقی است بین سازمان بسیج مستضعفین و آستان قدس رضوی صورت گرفته که امسال یک حجم زیادی از زوار به زیارت حضرت ثامن‌الحجج امام رضا (ع) مشرف شوند.

وی هدف‌گذاری امسال را 500هزار نفر زائر اعلام کرد و افزود: اینکه چقدر بتوانیم به هدف‌گذاری امسال نزدیک شویم مستلزم تلاش خستگی‌ناپذیر همه عوامل اجرایی در طرح مهر درخشان رضوی است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه هماهنگی لازم انجام‌شده است و زائرین بار اولی که توفیق زیارت ثامن‌الحجج امام رضا(ع) به دلیل ضعف توان مالی برایشان حاصل نشده است، به زیارت امام هشتم بروند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج بابیان اینکه یکی از شرایط این عزیزان زوار داشتن حداقل سن 40 سال است، یادآور شد: از ابتدای ماه مبارک رمضان این طرح آغازشده و بیش از 25 هزار نفر تابه‌حال از سراسر کشور به زیارت امام رضا(ع) مشرف شده‌اند.

سردار سلیمانی،هماهنگی بین ارگان‌ها را این‌گونه توضیح داد: آستان قدس رضوی بحث اسکان، تغذیه و هزینه خوراک این عزیزان را متقبل می‌شود و این عزیزان در دوره اسکان در مشهد مقدس مهمان حضرت ثامن‌الحجج (ع)هستند و حمل و نقل، انتقال و ساماندهی با بسیج مستضعفین و مؤسسات مردم نهاد و خیرین است.
وی در پایان بیان کرد: این طرح امکان دارد با برنامه ریزی‌هایی که در آینده انجام شود، در قالب زیارت عتبات عالیات(کربلا و نجف) در عراق هم اجرایی شود.
ارسال نظرات