نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: دفاع از کشور یک وظیفه قرآنی است و هیچ عقل سلیمی این را قبول نمی‌کند که کسی بگوید ما نیازی به سیستم نظامی و دفاعی نداریم.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۴۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  در واکنش به موضع گیری اخیر برخی از مسئولان نسبت به مسائل مهم دفاعی کشور گفت: این که در اظهارات بگوییم فعالیت های نظامی کشورهای آلمان و ژاپن بعد از جنگ جهانی متوقف شد و این محدودیت منجر به آزاد شدن پول ها و باعث استحکام اقتصاد شان در دنیا شد و امروز این مسیر برای ایران باز شده است و نیاز به سیستم دفاعی نداریم، بحث کاملاً غلط  و غیر کارشناسی است.

وی تصریح کرد: بر اساس نص صریح قرآن کریم باید قدرت دفاعی خود را بالا ببریم تا دشمنان بترسد؛ دفاع از کشور یک وظیفه قرآنی است که اگر دشمن این توان را نبیند یک لحظه برای نابودی ما درنگ نخواهد کرد و اگر واقعیت های منطقه را در نظر بگیریم هیچ عقل سلیمی این را قبول نمی کند که کسی بگوید ما نیازی به این سیستم نظامی نداریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: بودجه دشمنان ما چندین برابر بودجه های نظامی ماست دشمن ما هشتاد برابر کشور ما پول مردمان خود را هزینه تسلیحات کرده اند.
 
وی نسبت به قرارداد  FATF که قرار بود کشور را تحریم نماید گفت: چرا برخی دولتمردان حر‎ف‌هایی می زنند که قابل دفاع نیست، امید است گفتمانی که محور آن اعتدال است از اظهار نظرهای افراط گونه که هیچ گونه منطقی ندارد و باعث ایجاد اختلاف درونی کشور وخوشحالی دشمن می شود پرهیز کنند.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به این که آیت الله علم الهدی با موسیقی مبتذل مخالف هستند نه اصل موسیقی اظهار داشت: کنسرت هایی که با حرکات غیر عادی و با اختلاط زن و مرد همراه است در همه جا حرام است علی الخصوص در حریم امام رضا(ع) که حرمتش بیشتر است.

وی بیان داشت: بعضی جنجال راه نیندازند که حرام همه جا حرام است، بله شراب خواری هم حرام است، اما در ماه مبارک رمضان حرمتش بیشتر است و بعضی از مکان ها مقدس گناهش بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) با ابراز تأسف از تخریب های ناروا نسبت به شخصیت ولایی حضرت آیت الله علم الهدی گفت: بعضی ها گوش نمی دهند که این عالم بزرگ چه می‌گویند چه دوراندیشی نسبت به مسائل روز و آینده دارند.

وی با اشاره به فایل صوتی منتشر شده از بیت آقای منتظری اعلام کرد: این هجمه با مشارکت آل سعود و منافقین است که بناست از هر فرصتی برای فتنه گری استفاده کنند و انتشار این فایل صوتی با بحث های قومی مذهبی بی ارتباط نبوده و سوژه دشمن برای بهره‌برداری از این موضوع است.

گفتنی است؛ نماینده ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) که برای تشکیل حوزه بسیج طلاب خاتم المرسلین(ص) شرق خراسان رضوی متشکل از شهرستان های خواف، تایباد، فریمان و مرکزیت تربت جام به شهرستان تربت جام سفر کرده بود از نزدیک با مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه این شهرستان ها دیدار و گفتگو کرد و برهماهنگی و انسجام بیشتر بسیج طلاب در این منطقه تأکید داشت.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها