نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: در صورت عدم پرداخت حق‌آبه لرستان توسط وزیر نیرو مجمع نمایندگان مجلس و استاندار لرستان دسته جمعی استعفا می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۴۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید حمیدرضا کاظمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان با بیان اینکه مهم‌ترین بخش توسعه آب است، اظهار داشت: استان با مشکل جدی آب روبرو است، این درحالی است که لرستان منشا و منبع سرشاخه‌های دز است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس ادامه داد: اگر وزیر نیرو حق‌آبه استان را نپردازد مجمع نمایندگان مجلس و استاندار لرستان دسته جمعی استعفاء می‌دهند، زیرا حق مردم است.

وی با بیان اینکه در آینده با جنگ بر سر آب روبرو هستیم، گفت: لرستان در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و آشامیدنی مشکل کمبود آب دارد.

این مسؤول به جاذبه‌های گردشگری استان لرستان اشاره کرد و افزود: به دلیل نبود بودجه تاکنون از ظرفیت گردشگری استفاده چندانی نشده است.

کاظمی با تاکید به اینکه مدیران فیتیله سیاست را پایین بکشند، تصریح کرد: اکنون زمان تلاش و کار است و با همت باید اعتبارات ملی برای توسعه استان جذب شود.

نماینده مردم پلدختر در مجلس اضافه کرد: مدیران استانی باید با انگیزه جهت اشتغال‌زایی که مشکل اصلی لرستان است تلاش کنند تا استان از این حالت بحرانی خارج شود.

وی در پایان افزود: مدیران می‌توانند از ظرفیت مجمع نمایندگان جهت حل مشکلات و رایزنی جهت جذب اعتبارات استفاده کنند.

ارسال نظرات