زهرا سادات منصوری فرزند شهید مدافع حرم سید علی منصوری با حضور در گلزار شهدای نیشابور و بر مزار پدر شهیدش مراسم عقد خود را جشن گرفت.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۷۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با دهه ولایت و در راستای ترویج فرهنگ حسنه ازدواج ساده و آسان به یاد و خاطره شهدا، زهرا سادات منصوری فرزند شهید مدافع حرم سید علی منصوری زندگی مشترک خود را از جوار گلزار شهدای بهشت فضل نیشابور و تربت پاک پدرش آغاز کرد.

زهرا سادات منصوری با بیان هدف و انگیزه این عمل صالح گفت: با استمداد جستن از ارواح پاک و مطهر شهدا و پدرم و اینکه بتوانم همانند آنان زندگی کنم و سبک زندگی خود را همانند سیره شهدا نگه دارم این حرکت ارزشمند را در جوار مزار پدر شهیدم انجام دادم.

فرزند شهید منصوری افزود: اگر پدرم بود قطعاً دوست داشت زینب ­وار زندگی کنیم و راه شهدا را ادامه دهیم، پدرم در کنار من و خانواده ­ام حضور نداشت و من با این کار آمدم تا از او اجازه بگیرم.

وی افزود: در سفری که به سوریه داشتیم از حضرت زینب (س) خواستم که استعانت نماید تا شرمنده پدرم و دیگر شهدا نشوم.

همچنین یونس مروی همسر فرزند زهراسادات منصوری گفت: با توجه به اینکه همسرم فرزند شهید مدافع حرم است، این واقعیت مسئولیت مرا دو چندان کرده است و امیدوارم در کنار این یادگار ارزشمند شهید مدافع حرم پیرو راستینی برای شهدا و یاوری برای امام زمان (عج) و نایب بر حق امام خامنه‌ای باشیم.

گفتنی است خطبه عقد این زوج جوان توسط حجت الاسلام سلامی امام جمعه موقت نیشابور جاری شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها