فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان گفت: شعار امسال هفته دفاع مقدس "ما آماده‌ایم" است و این هفته بیش از 40 برنامه در دلیجان در قالب سه رویکرد گفتمانی، تجلیلی و تکریمی و همچنین تبلیغی و اطلاع رسانی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۰۰۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

سرگرد پاسدار محمدرضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، دفاع مقدس را یکی از بزرگترین و ارزشمندترین گنجینه‌های ایران اسلامی دانست و گفت: امروزه آنچه به ما ارزش می‌دهد آن حماسه‌ها و رشادت‌ها در دفاع مقدس است و ما وظیفه داریم که هفته گرامیداشت دفاع مقدس را با شور و شوق بیشتری برگزار و گرامی بداریم.

وی افزود: دفاع مقدس نماد مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران و بهترین الگوی مقاومت برای ملت های منطقه است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان تصریح کرد: ملت ایران در طول سال های دفاع مقدس نشان داد که حتی با دست خالی هم می‌توان در مقابل خواسته‌های ظالمانه و استکباری دشمنان ایستاد و از آزادی، استقلال و امنیت ایران اسلامی دفاع نمود.

سرگرد پاسدار عسگری با اشاره به اوضاع منطقه و جنگ افروزی‌های گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه گفت: دولت‌های سوریه و عراق نیز با درس گرفتن از الگوی بسیج مردمی و با مقاومت و پایمردی به زودی سرنوشت گروه‌های تروریستی را رقم خواهند زد.

وی افزود: باید آنچنان برنامه‌های هفته دفاع مقدس را برگزار کنیم که به جوانان نسل سوم ثابت کنیم که آن رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها فراموش نشدنی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان تصریح کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس "ما آماده‌ایم" است و این هفته بیش از 40 برنامه در دلیجان در قالب سه رویکرد گفتمانی، تجلیلی و تکریمی و همچنین تبلیغی و اطلاع رسانی برگزار خواهد شد.

سرگرد پاسدار عسگری با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در راستای تبیین هفته دفاع مقدس گفت: همایش رزمندگان دلیجان، برگزاری صبحگاه مشترک، برگزاری یادوراه شهدا، مراسم یاد یاران از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

وی در پایان با اشاره به اهداف برگزاری برنامه‌های هفته دفاع گفت: هدف از برگزاری این برنامه ها تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در نسل جوان و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های رزمندگان در دروان دفاع مقدس است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات