بعد از اختلاف بر سر مالکیت مدرسه:

«عصمت» مدرسه ای که پاتوق معتادان شده است

مدرسه تخریب شده عصمت در شهرستان پارس آباد این روزها حال و روز ناخوشی دارد و به پاتوقی برای معتادان تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۷۴۷۰۳۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، همسایه‌های مدرسه می‌گویند: رفت و آمدهای معتادان اینجا کلافه کننده است. مدرسه عصمت که در پشت بازارچه شهید تیمورپور قرار دارد حدود چهار سال پیش به هوای ساخت مدرسه جدید تخریب و قرار شد مدرسه ای جدید به جای آن درست شود.

اوایل بعد از تخریب مدرسه عصمت، اقدامات اولیه از جمله بتن ریزی آن شروع شد اما بعد از مدت کوتاهی به گفته یکی از اهالی محل، بین وقف کننده مدرسه و آموزش و پرورش پارس آباد بر سر مالکیت اختلاف به وجود آمد و هنوز که هنوز است این مدرسه از زمان تخریب بلاتکلیف و پاتوق مناسبی برای معتادان شهر شده است.

این مدرسه که در گذشته برای خودش بروبیایی داشت و نیمکت های کلاس درس آن به علت ازدیاد دانش آموزان جایی برای نشستن نداشت این روزها کاملا تخریب شده است.

از روزهای خوش و ناخوش مدرسه، سال‌ها می‌گذرد و هستند دانش آموزانی که در این مدرسه درس خوانده بودند و مسیر زندگی شان عوض شده و با وجود موانع بسیار، برای خودشان کسی شده‌اند و سری بین سرها درآورده‌اند اما از سویی نیز روزگار با تعدادی از آنها خوب تا نکرد و اوضاع آنطور که باید بر وفق مرادشان نبود و مسیری را انتخاب کردند که دیگر راه برگشتی وجود نداشت.

از بد روزگار، این بار روزگار هم با عصمت خوب تا نکرد و مدرسه ای که تا همین چند سال پیش مکانی برای آموختن الفبای زندگی دانش آموزان بسیاری بود، این روزها به غیر از دیوار تخریب شده ان که البته سرپناهی برای معتادان بوده، خبری از آن مدرسه ای که صدای دانش اموزانش صدها متر آنطرف تر از کوچه که گاهی اوقات صدای همسایه ها رو هم بلند می کرد به گوش نمی رسد.

تصاویری از مدرسه تخریب شده عصمت در شهرستان پارس آباد را مشاهده می‌نمایید.


تصاویر از شهروند خبرنگار فرج جهانبخش


ارسال نظرات