رکابزن شهرهای نمونه گردشگری ایران به سرعین رسید

در آستانه هفته دفاع مقدس و روز جهانی جهانگردی، رکابزن جوان شهمیرزادی با هدف دوچرخه سواری به شهرهای نمونه گردشگری ایران به شهر توریستی سرعین رسید.
کد خبر: ۸۷۴۷۰۳۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر، در آستانه هفته دفاع مقدس و روز جهانی جهانگردی، رکابزن جوان شهمیرزادی با هدف دوچرخه سواری به شهرهای نمونه گردشگری ایران به شهر توریستی سرعین رسید.

سرپرست نمایندگی اداره میراث فرهنگی شهرستان سرعین گفت: امیر حسین حیدری رکابزن جوان شهمیرزادی پس از رکابزنی و بازدید از دو شهر نمونه گردشگری بسطام سمنان و رامسر به سرزمین چشمه های بهشتی شهر توریستی سرعین رسید و مورد استقبال و قدردانی مسئولان اداره میراث فرهنگی و بخش خصوصی این شهرستان با اهدای هدیه و سوغاتی از آثار هنرمندان صنایع دستی قرار گرفت.

جهانگیر شهبازی افزود: این جوان رکابزن فعال در حوزه گردشگری با شعار گردشگری توسعه پایدار و حفاظت از منابع آبی، در نظر دارد 14 شهر نمونه گردشگری ایران را نیز رکاب بزند و در کنار ورزش و تندرستی یکی از اهداف خود را معرفی قابلیت ها و توانمندی های شهرهای نمونه گردشگری کشور و بازدید از این قابلیت ها و جاذبه ها عنوان کرد.

وی در پایان گفت: شهرهای نمونه گردشگری ایران با هم افزایی و هماهنگی می توانند زنجیره توسعه گردشگری کشور را به سرتاسر دنیا گسترانده و قابلیت ها و توانمندی های گردشگری شهر خود را از این طریق معرفی کنند.

ارسال نظرات