رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوثر از استقرار 2 روحانی در خانه عالم روستای مرشت و نوده از توابع این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۷۰۳۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوثر از معارفه روحانی مستقر روستای نوده این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محسن صفری در مصاحبه ای گفت: در پی در خواست مکرر اهالی روستا و حمایت های مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و واحد اعزام این اداره کل، حجت‌الاسلام سید حسین موسوی به‌عنوان روحانی مستقر روستای نوده معرفی شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر در ادامه افزود: با توجه به اینکه روستاهای همجوار روستای نوده از نعمت روحانی برخوردار نیست؛ روحانی این روستا می تواند در اشاعه تبلیغی خود در روستاهای همجوار نیز فعالیت کنند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام سید حسین موسوی در خانه عالم روستای نوده مستقر شد.

..........................................................................................................................

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوثر از استقرار روحانی در خانه عالم روستای مرشت از توابع این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محسن صفری در مصاحبه ای گفت: با عنایت به کمبود روحانی در منطقه و تاکیدات مدیر کل استان اردبیل در راستای جذب روحانی این امر به همت دفتر امام جمعه و اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل محقق شد و حجت‌الاسلام صادقی از روحانیون طرح هجرت در این روستا استقرار یافت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر در ادامه افزود: روحانی این روستا در محل خانه عالم روستای مرشت اسکان یافته و مشغول امر مقدس تبلیغ در این منطقه می باشد.

گفتنی است، طبق هماهنگی های به عمل آمده با دفتر امام جمعه شهرستان کوثر، مراسم معارفه ی این روحانی در عید غدیر برگزار می‌شود.

..........................................................................................................................

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوثر با خانواده دو تن از شهدای جنگ تحمیلی دیدار کرد.

به مناسبت دهه مبارک ولایت و در پی ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام محسن صفری بهمراه جمعی از معتمدین محل با حضور در خانه ی دو تن از شهدای این شهرستان از مادران و پدران این شهداء تجلیل کرده و برای ایشان از خداوند منان توفیق مسئلت داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر در جمع خانوادهای شهدا ضمن تبریک دهه ولایت گفت: دوام و قوام این انقلاب و نظام، مدیون و مرهون خون فرزندان عزیز شما می باشد و این انقلاب ثمره جانفشانی های شما ایثارگران می باشد.

حجت‌الاسلام صفری در ادامه افزود: ملت ولایت مدار و مسئولان دلسوز این نظام مقدس همواره در پاسداشت خون شهدا مستدام خواهند ماند.

..........................................................................................................................

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر از خانه عالم روستای نوده بازدید کرده و در جریان فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در این روستا قرار گرفت.

حجت‌الاسلام محسن صفری در این بازدید با روحانی این روستا دیدار کرده و در سخنانی گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر آمادگی هر گونه همکاری و مساعدت در زمینه های تکمیل و تجهیز خانه عالم را دارا می باشد و برای زمینه سازی امر تبلیغی و فراهم نمودن بستر مناسب در خدمت روحانیت معظم می باشد.

در ادامه این دیدار روحانی مستقر روستای نوده از حمایت های اداره تبلیغات اسلامی کوثر تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات