دبیر جامعه اسلامی دانشگاه لرستان:

پذیرفتن FATF به مثابه نوکر ابرقدرت ها شدن است

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه لرستان گفت: پذیرش FATF، به مثابه دست دراز کردن در برابر طاغوت و تبعیت از آن و نوکر ابرقدرت ها شدن است.
کد خبر: ۸۷۴۷۰۵۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،مهرداد رحمانی دبیر جامعه اسلامی دانشگاه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبر آزاد، گفت: FATF قراردادی ننگین است که به مثابه دست دراز کردن در برابر طاغوت و تبعیت از آن و نوکر ابرقدرت ها شدن است و به قیمت از بین رفتن عزت این ملت است که این کار به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
وی افزود: قرارداد ننگین FATF که دولت نباید حتی به آن هم فکر می کرد ولی در عین ناباوری و مضحکانه از طرف دولت ما پذیرفته شده است و در این ایام هم شاهد اجرای آن در برخی سازمان های ما هستیم و کشور را دچار نوعی خود تحریمی بی سابقه کرده است.
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه لرستان با بیان اینکه دولت با منحرف کردن اذهان به مسائل سطحی مانند اجرای کنسرت ها، با پنهان کاری، قرارداد مضر و ننگین FATF را منعقد کرده است و با این قراردادهای بدون تامل خود به مشکلات بزرگی که در کشور موج می زند افزوده است.
رحمانی با انتقتاد از عملکرد مجلس در خصوص FATF'>قرارداد FATF، گفت: متاسفانه حتی نایب رییس مجلس نیز از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کند و به نظر می رسد مجلس جاده صاف کن دولت شده است.
وی با تاکید بر اینکه نمایندگان ملت باید بدانند که نمایندگان دولت نیستند، بلکه در راس امور هستند و باید بردولت نظارت داشته باشند، تصریح کرد: دولت و مجلس باید هوشیار و مراقب باشند و به مسائل حساسی بپردازند که به استقلال کشور ضربه می زنند و به طور یقین باعث نفوذ می شوند.
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه لرستان ادامه داد: در مورد این قرادادهای نابجا مجلس باید نقش خود را به طور کامل ایفا کند و ناظر بر دولت باشد و  پررنگ ظاهر شود.
رحمانی تاکید کرد: مجلس از امضای اینگونه قراردادهای منعقد شده جلوگیری کند که باز هم مسائلی مانند برجام و مسئله قرادادهای نفتی تکرار نشود و اجازه ندهند با FATF کشور را بفروشند.
وی بیان کرد: مجلس موظف است بر روند اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی دولت نظارت کامل داشته باشد که به فرموده مقام معظم رهبری "تنها راه حل کشور در این عرصه  سنگین، تکیه بر اقتصادمقاومتی و نیروهای مردمی درون کشور است" و باید از این قراردادهای بی سود و پرهزینه دست کشید، چرا که تنها راه حل چرخیدن چرخ اقتصاد کشور، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و نه برجام و FATF  است.
ارسال نظرات