جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیر:

مشارکت مردمی زمینه ساز ارتقای آرمش و امنیت

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیر با اشاره به نقش مشارکت های مردمی در ایجاد امنیت گفت: نیروی انتظامی با تمام توان خود حافظ این امنیت خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۴۷۰۵۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، سرگرد سید هادی موسوی با بیان اینکه شهرستان نیر جزء امن ترین شهرهای استان است این نعمت را مرهون فرهنگ بالای مردم و پایبندی بر اصول و مبانی دینی دانست و گفت: تلاش نیروی انتظامی شهرستان جهت برخورد با اخلال گران نظم و امنیت جامعه در کنار خود کنترلی و جامعه کنترلی باعث افزایش ضریب امنیت در شهرستان نیر شده است.

وی در ادامه سخنان خود مردم نجیب ایران اسلامی را ایجاد کننده امنیت موجود در کشور دانست و گفت: نیروی انتظامی با تمام توان خود حافظ این امنیت خواهد بود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیر تامین امنیت پایدار و جلب رضایت مردم را از اهداف فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دانست و افزود: نیروی انتظامی در هفته ناجا انتخاب بهترین برنامه های کیفی را در دستور کار خود قرار داده است و ارائه خدمات مضاغف پلیس در هفته ناجا به مردم از جمله این برمامه ها است.

سرگرد موسوی افزود: هفته ناجا اوج تعامل نیروی انتظامی با مردم در راستای جلب مشارکت آنها در تامین و ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه است.

وی گفت: مردم پشتوانه ای قوی برای پیمودن راه پرمسئولیت و سرنوشت ساز تامین امنیت برای پلیس هستند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیر با اشاره به شعار سال 95 هفته ناجا که همه با هم برای امنیت و آرامش نام گذاری شده است افزود: امانتداری، جامعه نگری، سرعت و دقت عمل قدرت پاسخگویی بالا صداقت در گفتار به عنوان عوامل اعتماد مردم به پلیس است.

ارسال نظرات