رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود خبر داد:

حضور دوچرخه سواران شاهرودی در تیم منتخب دوچرخه سواری استان سمنان

محمدی گفت: در اردوی انتخابی تیم دوچرخه سواری مردان استان، رکاب زنان شاهرودی مقام های اول و دوم را کسب کردند.
کد خبر: ۸۷۴۷۰۸۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری مسابقات دوچرخه سواری استان سمنان اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس، اردوی انتخابی تیم دوچرخه سواری مردان استان بمدت دو روز در شهرستان دامغان با شرکت ورزشکاران منتخب شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان، سرخه، آرادان تشکیل شد.

وی افزود: در پایان این اردو، دوچرخه سواران در مسیر جاده چشمه علی به ساری به مسافت 100 کیلومتر با هم به رقابت پرداختند که در پایان محمد غزنچایی از شاهرود مقام اول،مجید حمزه ای از شاهرود مقام دوم،رضا خبری از دامغان سوم،محمد حسین قزوینی از سرخه چهارم و امیر امیری نیا از سمنان پنجم شدند و بعنوان تیم استان انتخاب گردیدند.

محمدی همچنین با اشاره به پایان مسابقات فوتسال هفته دولت ادارات شهرستان شاهرود گفت: به مناسبت هفته دولت مسابقات فوتسال با حضور 6 تیم از ادارات شهرستان شاهرود به صورت دوره ای برگزار گردید که در پایان تیم بانک مسکن و تیم اداره کل راه و ترابری استان سمنان به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند.

وی افزود: در پایان این رقابت ها در مراسمی که در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود با حضور احمد خرم معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان ، محمدی رییس اداره ورزش و جوانان ، ورزشکاران و مدیریت تیم های بانک مسکن و اداره کل راه و ترابری استان برگزار شد جوایزی به همراه کاپ و حکم  قهرمانی به تیم های اول و دوم اهدا شد.

محمدی با اشاره به مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور ادامه داد: در مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی که به میزبانی مهدیشهر برگزار گردید، نوجوان خوش آتیه شاهرودی ابوالفضل بابامحمدی از باشگاه کات شاهرود در دسته 120 کیلوگرم در رقابت با 7 شرکت کننده با مهار وزنه 190 کیلو توانست به مقام اول این دوره از مسابقات دست یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به حضور تیم بوکس شاهرود در مسابقات چهارجانبه گلستان نیز بیان کرد: در مسابقات بوکس چهار جانبه جوانان در استان گلستان که به میزبانی شهر گنبد برگزار شد، تیم بوکس شاهرود به مقام دوم تیمی دست یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار