تیم فوتبال پنج نفره ایران در بازی پایانی این رقابت‌های پارالمپیک که در ورزشگاه تنیس المپیک پارک برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبان رقابت‌ها، برزیل، قهرمان تمام ادوار پارالمپیک، شکست خورد و از کسب مدال طلا بازماند.
کد خبر: ۸۷۴۷۰۸۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، مرکزی، تیم فوتبال پنج نفره ایران در بازی پایانی این رقابت‌های پارالمپیک که در ورزشگاه تنیس المپیک پارک برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبان رقابت‌ها، برزیل، قهرمان تمام ادوار پارالمپیک، شکست خورد و از کسب مدال طلا بازماند.
 
در این دیدار تیم ایران با ترکیب میثم شجاعیان، امیر پوررضوی، حسین رجب‌پور، بهزاد زادعلی اصغر و احمدرضا شاه حسینی با هدایت جواد فلفلی سرمربی محلاتی خود مقابل برزیل صف‌آرایی کرد.
 
برزیل که از حمایت تماشاگران خودی بهره می‌برد دقیقه ۱۲ از سوی ریکاردینیو به گل رسید. در ابتدای نیمه دوم این دیدار  زادعلی اصغر به دلیل آسیب دیدگی جای خود را به صادق رحیمی داد.
 
دقایقی بعد رسول باصری به جای رجب‌پور وارد میدان شد تا نتیجه به سود ایران عوض شود. زادعلی اصغر در دقیقه ۳۶ بار دیگر به میدان فراخوانده شد.
 
تیم فوتبال نابینایان ایران در ادامه بازی قابل قبولی از خود برجای گذاشت هرچند که موقعیت‌های خطرناک برزیلی‌های میزبان بیشتر بود با این حال بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید و شاگردان فلفلی نایب قهرمان فوتبال پارالمپیک شدند.
 
 فلفلی: نباید در باد نایب قهرمانی بخوابیم

سرمربی تیم ملی فوتبال 5 نفره کشورمان قصد دارد شاگردانش را برای کسب مقام در مسابقات آینده آماده کند.
 
به گزارش بسیج ، جواد فلفلی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در بازی های پارالمپیک برزیل گفت: در فینال رقابت خوبی برابر برزیل داشتیم. در این بازی قصد داشتیم از سیستم ضد حمله استفاده کنیم اما یک لحظه تمرکزشان را از دست دادند و یک غفلت باعث شد گل بخوریم و به عنوان نایب قهرمانی دست یابیم.

وی افزود: اگر برابر ترکیه مراکش امتیاز می گرفتیم برابر برزیل راحت‌تر بازی می کردیم. کار ما بعد از رقابت برابر ترکیه و مراکش پله به پله حساس تر شد. شاگردانم از لحاظ جسمی کم آوردند با این حال بهترین بازی مان را در سه ماه گذشته انجام دادیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال 5 نفره کشورمان به حرکت رو به جلو شاگردانش اشاره کرد و اظهار داشت: تیم ملی حرکت رو به جلویی دگبعد از پارالمپیک لندن داشته است و حرکت رو به جلویی داشته ایم اما نباید در باد قهرمانی بخوابیم و مطمئنا کارمان روند رو به رشدی دارد.
ارسال نظرات