رییس سازمان بسیج اصناف و بازاریان در نشست تخصصی سرمربیان حلقات صالحین:
غلامرضا حسن‌پور گفت: با شناخت ظرفیت استان ها و شهرستان ها می توانیم حداکثر استفاده را از این ظرفیت ها در اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۴۷۱۵۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،نشست تخصصی سرمربیان سراسر کشور با استاد قشر هر ساله دو بار برگزار می گردد که برای هم افزایی، بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و شناخت فرصت ها، تهدیدها، نظام تربیتی صالحین در اصناف با حضور سرمربیان حلقات صالحین که از بین نمایندگان ولی فقیه در استان، اساتید حوزه های علمیه و فقها می باشد، برگزار می گردد.

بنا به این گزارش، نشست تخصصی سرمربیان حلقات صالحین سراسر کشور امسال با رویکرد اقتصاد مقاومتی در تاریخ  با حضور غلامرضا حسن پور مسئول بسیج اصناف کشور، آیت الله احدی استاد قشر،مسئولین و سرمربیان استان ها  در محل مرکز تحقیقاتی جواد الائمه(ع) برگزار گردید.

در این نشست دکتر غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور با تشریح 13 راهکار عملی کردن اقتصاد مقاومتی بیان کرد: مهمترین کار، تبیین گفتمان انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی مهمترین کاری است که می توانیم انجام بدهیم.

وی در ادامه افزود: با شناخت ظرفیت استان ها و شهرستان ها می توانیم حداکثر استفاده را از این ظرفیت ها در اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

ارسال نظرات