خبرهای داغ:
رییس جدید دانشگاه پیام نور مرکز قزوین منصوب شد:
رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید مرکز قزوین اظهار داشت: تغییر و تحول در بدنه دانشگاه می تواند زمینه جا بجایی تجربه و ایجاد موفقیت در محیط های جدید را فراهم آورد.
کد خبر: ۸۷۴۷۱۶۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه پیام نور مرکز قزوین با حضور دکتر سیدرضا مهرنیا ریاست دانشگاه پیام نور استان قزوین، مسئول نهاد رهبری در این دانشگاه و جمعی از اعضای هیئت علمی، کارکنان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین با اشاره به تغییر و تحولات در دانشگاه عنوان کرد: تغییر و تحولات لازمه پویایی و نشاط در محیط دانشگاه است و خدارا شاکریم که دانشگاه پیام نور استان قزوین به یک بلوغ مدیریتی رسیده و این بدین معناست که این دانشگاه قادر به تولید نیروی مدیریتی مورد نیاز خویش است و از این حیث ما عملا در سطح استان نیاز به داشتن مدیران از سایر شهرها نیستیم و مدیران توانمند استانی در انجام فعالیت های این دانشگاه همراه ما هستند.

دکتر سید رضا مهرنیا ادامه داد: تغییر و تحول در مراکز دانشگاه پیام نور به معنای عملکرد منفی مدیران نیست چراکه به جرات میتوان گفت که فعالیت و خدمات ارزشمند دکتر میثم اکبرزاده تا 10 سال آینده نیز قابل تقدیر است و بخش قابل توجهی از ساماندهی حوزه مدیریت این مرکز به عهده دکتر اکبر زاده بوده و دانشگاه همچنان نیازمند همراهی ایشان است.

وی در تبیین ارزش کارکنان خدوم این دانشگاه گفت : نیروهای ما گوهر های گرانبهایی هستند که برای استفاده از ظرفیت های ویژه این افراد برنامه های ویژه ای داریم، از این رو برداشتن این مسئولیت از عهده ی دکتر اکبر زاده فراق بالی برای استفاده از ظرفیت های فراوان ایشان در بخش های دیگردانشگاه پیام نور خواهد بود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان قزوین نیز در این مراسم با اشاره به تغییر مدیریت دانشگاه پیام نور در قزوین عنوان کرد: امیدواریم تغییر و افزایش نیروهای جدید در دانشگاه پیام نور و مرکز قزوین سبب شکوفایی و رشد هرچه بیشتر دانشگاه شود.

در ادامه این مراسم دکتر میثم اکبرزاده رئیس سابق دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، با تبریک اعیاد پیش رو عنوان کرد: در زمان تصدی بنده، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین بالاترین میزان پذیرش و فارغ التحصیلی دانشجو را کسب کرده است و الحمدالله نتایج درخشان این مرکز نشان از فعالیت های انجام شده در این مرکز دارد.

دکتراکبرزاده ضمن تشکر از اعضای هیئت علمی، اساتید و کارکنان این دانشگاه افزود: اعتقاد ما بر این است که اگر موفقیت و حسنی در طی این سال ها در دانشگاه اتفاق افتاده است حاصل همکاری مجموعه و به ویژه کارمندان دلسوز این دانشگاه است.

دکتر تقی نبئی رئیس جدید دانشگاه پیام نور مرکز قزوین در ادامه این مراسم با تقدیر از زحمات دکتر اکبرزاده تصریح کرد: دکتر اکبرزاده از بدنه مدیریت دانشگاه خارج شده اما از اعضای موفق هیئت علمی مرکز هستند و به شکر خدا از توانمندی های این دوست عزیز استفاده خواهیم کرد.

دکتر نبئی از سیاست کیفی سازی دانشگاه پیام نور خبر داد و اذعان کرد: سیاست کلی دانشگاه پیام نور و برنامه جامع دانشگاه پیام نور کیفی سازی در همه حوزه هاست لذا با برنامه ریزی های از قبل تعیین شده معتقدیم این دانشگاه پتانسیل های فراوانی را در خود دارد که می تواند حاصل فعالیت های انجام شده را چندین برابر کند.

در پایان این مراسم با اهداء لوح یادبود از زحمات و تلاش های دکتر میثم اکبر زاده قدردانی و حکم مسئولیت امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز قزوین به دکتر تقی نبئی اعطا گردید .

شایان ذکر است آقای دکتر تقی نبئی عضو هیات علمی گروه زمین شناسی دانشگاه پیام نور مرکز قزوین بوده و هم اکنون با حفظ سمت سرپرستی دانشگاه پیام نور مرکز بوئین زهرا به این سمت جدید منصوب گردیده اند .

9001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها