باید آموزشهای فرهنگی در بین خانوادها پر رنگ کنیم تا بتوانیم جامعه رابه سوی یک جامعه ایده آل سوق دهیم.
کد خبر: ۸۷۴۷۲۱۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، طاهری زاده دبیر مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابهر گزارش و عملکرد این مجموعه را اعلام و سپس دستور کار جلسه عنوان و دستگاهای ذیربط گزارشات و طرحهای خود را به جلسه ارائه کرد.

همچنین دبیر مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ما باید اقدامات و فعالیتهای فرهنگی را بیشتر پیگیری و در سه حوزه مدرسه، دانشگاه، خانواده متمرکز کنیم تا بتوانیم بخش عمدهای از مخاطبین در خطر را از سر راه برداریم.

نصیری افزود: باید آموزشهای فرهنگی در بین خانوادها پر رنگ کنیم تا بتوانیم جامعه رابه سوی یک جامعه ایده آل سوق دهیم.

در ادامه فرماندار شهرستان نیز در این جلسه گفت: دولت تلاش می کند تا با راهکارهای مناسب جامعه را بسوی یک جامعه سالم بکشاند اگر مابتوانیم از ظرفیتها استفاده کنیم ودست در دست هم دهیم می توانیم خیلی از مکشکلات را با مشارکت مردم حل نمائیم.

ایمانی افزود: یکی از راهکارهای مهم بحث آموزش خانوادها و حضور کارشناسان در مدارس و دانشگاه هاست که می توان بایک سرمایه گذاری خوب در این بخش انجام داد.

گفتنی است، شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابهر به ریاست ایمانی فرماندار و با حضور نصیری دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان زنجان و اعضای این ستاد در سالن پیامبر اعظم )ص( فرمانداری برگزار شد.

ارسال نظرات