سردار سلیمانی بیان کرد:

هفته دفاع مقدس سالگرد مقاومت دلیرانه مردم است

سردار رضا محمد سلیمانی هفته دفاع مقدس را سالگرد مقاومت دلیرانه مردم جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۴۷۲۱۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم( علیه السلام) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات استان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد با تبریک آیت مناسبت اظهار کرد: دوران دفاع مقدس، مقاومت مردمی بزرگ است که باید هرساله این مناسبت را گرامی داشت.
 
وی با بیان اینکه باید برای جوانان الگو سازی ویژه ای داشته باشیم خاطرنشان کرد: برای تبین،معرفی و الگو سازی در جامعه از ابزار هنر استفاده خواهیم کرد.
 
سردار سلیمانی دوران دفاع مقدس را بزرگ‌ترین افتخار ملت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: ما در جنگ دوست و دشمن خود را شناختیم و به این نتیجه رسیدم که باید روی پای خود ایستاد.
 
این مسئول تصریح کرد: جنگ ۸ سال تحمیلی ما موجب احساس ذلت ارقدرت‌های گردید که این یکی از افتخارات ما و انقلاب اسلامی است.
 
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان با بیان اینکه 634 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر نقاط استان برگزتر می‌شود خاطرنشان کرد: ۲۳۲ مورد از این برنامه ها درون سازمانی و ۴۰۲ مورد برون سازمانی است.
 
این مسئول با بیان اینکه برنامه‌ها از تاریخ ۳۱ شهریور آغاز می‌شود افزود: رسانه‌هایی هفته دفاع مقدس تا ۱۵ مهر ماه در استان ادامه خواهد داشت.
 
سردار سلیمانی برگزاری رژه نیروهای مسلح و بسیج، برپایی نمایشگاه مهر ولایت، بازسازی عملیات کربلای ۵، برپایی خیمه سلامت، ویزیت رایگان بیماری در مناطق محروم، برگزاری همایش‌ها، میزبانی اختتامیه جشنواره سراسری ادبیات داستانی، برگزاری طرح آبروی محله، دیدار با خانواده شهدا، پیاده روی خانوادگی‌، یادواره شهدا و...‌ از جمله ویژه برنامه‌های این هفته می‌باشد.
 
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم( علیه السلام ) به نقش سربازان در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: سربازان آیندسازان انقلاب هستند که در این هفته جشنواره سرباز برگزار خواهد شد و  از سربازان برتر‌، نخبگان در حوزه های مختلف تجلیل می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار