امام جمعه موقت سنندج با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ حسنه احسان و نیکوکاری در جامعه گفت: مردم کردستان همواره در امور نیکوکاری و خداپسندانه پیشگام هستند و انتظار می‌رود این سنت حسنه همیشه زنده و پویا بماند.
کد خبر: ۸۷۴۷۲۲۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در سنندج اظهار کرد: مردم کردستان همواره در امور نیکوکارانه و خداپسندانه پیشگام بوده‌اند و انتظار می‌رود این سنت حسنه همیشه زنده و پویا باشد.

وی افزود: هر سال در آستانه سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها، جشن عاطفه‌ها برای یاری‌رساندن به دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت برگزار می‌شود و مردم از این امر نیکو استقبال می‌کنند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: انتظار می‌رود امسال نیز همچون سنوات گذشته مردم کردستان با مشارکت گسترده خویش کمیته امداد امام خمینی(ره) را برای یاری رساندن به این دانش‌آموزان و دانشجویان حمایت کنند.

ماموستا حسینی افزود: بر همه مسلمانان واجب است که زکات اموال خویش را بپردازند و فریضه زکات در کنار سایر واجبات دینی اگر مورد غفلت قرار گیرد گناهی کبیره است.

امام جمعه موقت سنندج گفت: هم اکنون در استان کردستان بیش از 10هزار دانش‌آموز و دانشجوی مستضعف وجود دارد که برای رفع مشکلات خود نیازمند حمایت ویژه مردم نیکوکار استان هستند.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به امنیت و آرامش حاکم در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: این نعمت بزرگ الهی در سایه رشادت‌های نیروهای نظامی و انتظامی و مشارکت گسترده مردم محقق شده است و باید همواره قدردان آن باشیم.

ماموستا حسینی همچنین در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته از خدمات مدیرکل سابق تأمین اجتماعی استان تقدیر کرد و گفت: امیدواریم مدیرکل جدید این نهاد خدمت‌رسان نیز برای ارایه خدمات رفاهی و تأمین اجتماعی به آحاد مردم کوشا باشد.

ارسال نظرات