برترین‌های چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده دستگاه قضایی استان کردستان با حضور جمعی از مسوولان معرفی شدند.
کد خبر: ۸۷۴۷۲۴۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم اختتامیه چهارمین دوره، مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده دستگاه قضایی استان کردستان با حضور جمعی از مسوولان برگزار و طی آن برترین‌های این دوره از مسابقات در بخش‌های حفظ، ترتیل، قرائت، حفظ موضوعی و مفاهیم معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

براساس نظر داوران در رشته قرائت ویژه خواهران فرزانه معیری، مژده بخشی و مریم احمدی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

فرخ‌لقا مبارکی در رشته ترتیل خواهران رتبه سوم را از آن خود کرد و وحیده رحمانی‌فر و شلیر نیک‌رفتار رتبه‌های دوم و اول این دوره از مسابقات را کسب کردند.

همچنین بر اساس رای هیأت داوران کامیبز محمدی در رشته ترتیل ویژه برادران اول، علی‌اوسط میرزازاده دوم و عدنان احمدی نیز رتبه سوم را از آن خود کرد.

در رشته درک مفاهیم و تفسیر هم سارا میرزایی سوم، فرخ‌لقای مبارک‌آبادی رتبه دوم و مسعود نصیری نیز رتبه نخست را به دست آورد.

بر اساس رای هیأت داوران در رشته قرائت قرآن ویژه برادران نادر صادقی رتبه سوم را کسب کرد و سیدمیلاد کرانیان دوم و مهدی عبادی نیز در جایگاه نخست این دوره از مسابقات نشست.

گفتنی است؛ 148 نفر از کارکنان دادگستری، سازمان‌های تابعه این دستگاه و شورای حل اختلاف استان در چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی در کردستان شرکت داشتند و 2 نفر از برترین‌های هر رشته نیز برای شرکت در مسابقات منطقه‌ای معرفی خواهند شد.

ارسال نظرات