فرماندار سنندج گفت: حضور مسؤولان در برنامه‌های هفته دفاع مقدس ضروری است.
کد خبر: ۸۷۴۷۲۵۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ابراهیم زارعی در جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس که در فرمانداری سنندج برگزار شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: دشمنان هنگامی که انقلاب نوپای ایران را دیدند در صدد تصاحب کشور برآمدند، اما با دلاوری‌های مردم غیور ایران حتی یک سانتی‌متر از خاک کشورمان را نتوانستند تصاحب کنند.

زارعی افزود: رزمندگان در این هشت سال رشادت‌ها و تلاش‌های فراوانی را از خود نشان دادند و لازم است که این فرهنگ نیز به سایر نسل‌ها انتقال یابد.

فرماندار سنندج خاطر نشان کرد: به دلیل تحولات منطقه و جنگ‌هایی که در این مدت کشورهای همسایه را درگیر کرده ما نیز باید همواره آمادگی ذهنی و نظامی داشته باشیم زیرا هیچ چیز قابل پیشی‌بینی نخواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حضور مسؤولین در این برنامه‌ها ضروری است زیرا موجب می‌شود مراسم و برنامه‌ها شکل رسمی‌تر و جدی‌تر به‌خود بگیرد و مردم نیز همپای برگزار کنندگان این مراسم به فعالیت بپردازد.

به گفته زارعی، امسال همزمان با زنگ مدارس و سال تحصیلی جدید، سال سرشماری نیز شروع می‌شود و از تمامی ادارات می‌خواهیم که دستور رئیس جمهور را اجرا کرده و در سرشماری همکاری و شرکت کنند.

فرماندار سنندج در پایان تاکید کرد: با شروع فصل سرما و آغاز سال تحصیلی در صورت عدم پرداخت بدهی توسط مدارس، برق و گاز مدارس قطع نشود.

ارسال نظرات