خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس گفت : تعداد 140 نفر از مردم ولایتمدار شهرستان فردوس جهت دیدار رهبری در روز عید غدیر خم به تهران اعزام شدند .
کد خبر: ۸۷۴۷۲۷۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

حجت الاسلام بابایی ماهانی نژاد امام جمعه شهرستان فردوس  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، عنوان کرد: مدت ها است که با ارسال طومار و پیگیری های متعدد و مختلف مردم ولایتمدار شهرستان فردوس خواهان دیدار با مقام معظم رهبری هستند که خوشبختانه برای این دیدار در روز عیدسعید غدیر خم سهمیه ای به مردم فردوس تعلق گرفت.

بابایی در ادامه گفت: پس از قطعی شدن این دیدار عمومی 140 نفر از مردم ولایتمدار عازم تهران شدند تا در روز عید غدیر به زیارت مولایشان رهبرمعظم انقلاب نائل شوند.

وی تصریح کرد: پس از دیدار و استماع بیانات معظم له برنامه هایی چون زیارت مرقد منور امام (ره) و پس از آن زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران برای افرادی که اعزام شده اند در نظر گرفته شده است.

امام جمعه فردوس ضمن عرض تشکر از استقبال با شکوه مردم فردوس از این سفر گفت: به دلیل استقبال گسترده مردم برای حضور در این دیدار و سهمیه معین مجبور شدیم برای هرنهاد وهر قشری سهمیه مختصری در نظر بگیریم که این نهاد های خود با قرعه کشی انجام گرفته افراد خود را به ما معرفی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها