معاون سیاسی سپاه استان البرز در گفت‌وگو با «بسیج»:
محمدحسین گودینی گفت:اگر بیانات اخیر مقام معظم رهبری را به عنوان یک شاقول و معیار برای اعتماد یا بی‎اعتمادی به دشمن قرار دهیم؛ اعتقاد دارم در این سه سال مذاکره هیچ شاخص و مصداقی از این بیانات در آن وجود ندارد.
کد خبر: ۸۷۴۷۲۹۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
محمدحسین گودینی معاون سیاسی سپاه امام حسن(ع) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون بیانات امام خامنه‎ای مبنی بر لزوم بی‎اعتمادی به امریکا و الزامات مذاکره و دیدار با دشمن تصریح کرد: اگر این بیانات اخیر مقام معظم رهبری را به عنوان یک شاقول و معیار برای اعتماد یا بی‎اعتمادی به دشمن قرار دهیم؛ اعتقاد دارم در این سه سال مذاکره خصوصا قدم زدن‎ها و لبخند زدن‎های  وزیر امور خارجه با جان کری و تلفن‎های مستقیم به مقامات امریکایی هیچ شاخص و مصداقی از این بیانات مقام معظم رهبری در آن وجود ندارد.
 
گودینی در توضیح این مطلب بیان کرد: یعنی به هیچ عنوان نشان نمی‎دهد که آقای ظریف که وزیر امورخارجه ایران است و چارچوب او مشخص باشد و نسبت به امریکا بی‎اعتماد باشد؛ این معیار را رعایت کرده باشد.

وی اظهار داشت:  اتفاقا همه عقلای جهان مسئله بی‎اعتمادی به دشمن را رعایت می‎کنند حتی خود امریکا هم به نیروهای این نظام اعتماد ندارد ولی مسئولین ما نسبت به امریکا  که سراسر علیه ایران اقدام انجام داده و ما به او بی‎اعتماد هستیم، آنها به او اعتماد دارند.

معاون سیاسی سپاه استان البرز بیان داشت: اگر رئیس جمهور، هیئت دولت و شخص وزیر خارجه تا الان نسبت به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص بی‎اعتمادی به امریکا بی‎خبر بودند و سخنان ایشان را در این خصوص نشنیده بودند اما از این جا به بعد باید یک حریمی نسبت به دشمن داشته باشند.

گودینی با اشاره به بیانات اخیر امام خامنه‎ای پیرامون جهاد کبیر تاکید کرد: جهاد کبیر نیز به این معناست که انسان باید در عمق وجود خود نسبت به دشمن بی‎اعتماد باشد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: این سه سال مذاکره و عدم اجرای طرف مقابل به تعهدات خود بی‎اعتمادی به امریکا را به یقین رساند و نشان داد این بی‎اعتمادی عمیقا باید رعایت شود، لذا انتظار داریم که دولت و وزیر امور خارجه بی‎اعتمادی به امریکا را سرلوحه کار خود قرار دهند.
ارسال نظرات